کد خبر: 381870

توییت ظریف در پی اغتشاشات اخیر در آمریکا

وزیر خارجه کشورمان در توییتی نوشت: رئیس‌جمهور یاغی که به دنبال انتقام‌جویی از مردم خود بوده است، در چهار سال اخیر بلایی بدتر از آن را سر ما و دیگران آورده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز پنج‌شنبه در توییتی نوشت: رئیس‌جمهور یاغی که به دنبال انتقام‌جویی از مردم خود بوده است، در چهار سال اخیر بلایی به مراتب بدتر از آن را سر مردم ما و دیگران آورده است. مسئله آزاردهنده این است که این شخص اجازه آغاز جنگ هسته‌ای بدون کنترل را دارد. این‌ نگرانی امنیتی برای تمام جامعه بین‌المللی است‌.

مرتبط ها