کد خبر: 383830

تخریب ۴۳ ویلای میلیاردی در خوشنام ملارد

دادستان عمومی و انقلاب ملارد از تخریب ۴۳ویلای میلیاردی در خوشنام ملارد خبر داد و گفت:در همین راستا ۵ هکتار از اراضی آزادسازی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، جواد جبله عصر دوشنبه در حاشیه اجرای حکم تخریب ویلاهای غیرمجاز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخی زمین خواران و دلالان اقدام به خرید و فروش زمین‌های کشاورزی در این منطقه می‌کنند اظهار داشت: یکی از جرایم اقتصادی که به طور جدی مورد توجه قرار گرفته، موضوع مهم و اساسی تغییر کاربری‌ها است که با آن به طور جدی برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ملارد از تخریب ۴۳و یلای میلیاردی در خوشنام ملارد خبر داد و گفت: در همین راستا ۵ هکتار از اراضی آزادسازی شده است.

وی عنوان داشت: مأمورین جهاد کشاورزی در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ مکلف هستند که راسا نسبت به قلع و قمع تمام بناهای ساخته شده در اراضی کشاورزی و باغ‌ها اقدام کنند و در این خصوص همه مصمم هستند با ساخت و سازهای غیر مجاز به طور جدی برخورد کنند.

جبله در ادامه یکی از عوامل تبدیل اراضی کشاورزی را سرعت افزایش قیمت و ارزش افزوده بالا دانست و اظهار داشت: به خاطر دست اندازی و سودجویی زمین خواران هم اکنون شاهد این تخریب‌ها و ساخت و سازهای غیر مجاز هستیم.