کد خبر: 385056

یوسی چیست و چطور می‌توان آن را به دست آورد

چراکه خرید یوسی تنها و تنها با استفاده از کارت های بین المللی و با پرداخت دلار امکان پذیر است. از این رو به دلیل تحریم بودن ایران و عدم دسترسی به کارت های بین المللی با پرداخت قیمتی مناسب، می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از مهم ترین موارد در بازی پابجی، یوسی است که اگر شما نیز به دنبال روش های به دست آوردن آن هستید در این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از یوسی و همچنین روش های به دست آوردن آن کسب کنید. بازی پابجی یکی از زیباترین بازی های سبک بتل رویال و اکشن موبایل است که تجربه لذت بخشی از فرایند بازی های اکشن را در اختیار کاربران قرار  می دهد.

یوسی چیست و چطور می توان آن را به دست آورد؟

یکی از اصلی ترین سوالی که اکثر کاربران از ما می پرسند این است که یوسی چیست و چطور می توان آن را به دست آورید! اصلا چرا باید اقدام به بررسی و تهیه یوسی کنیم؟ مگر یوسی چه فوائدی را در بازی پابجی برای ما به ارمغان می آورد؟ اگر در ادامه این بخش با ما همراه باشید، می توانید اطلاعات کلی ای در این خصوص به دست آورید.

یوسی چیست؟

یوسی در واقع نوعی ارز در بازی پابجی است که با استفاده از ان می توانید به قدرت، سلاح و لباس های جدیدی دسترسی داشته باشید. در واقع در تمامی بازی های درون برنامه ای چنین ارزی با نام های متفاوت و مختلف وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به دست آورد های بی نظیری در شرایط بازی برسید.

با استفاده از یوسی است که شما می توانید سلاح های جدیدی را به دست آورید و یا قدرت سلاح های قدیمی خود را به روز کنید. در همین خصوص توصیه می کنیم اگر به دنبال قوی تر شدن در بازی پابجی هستید، حتما از روش های زیر به دنبال کسب یوسی باشید تا بتوانید به نسبت سایر رقبا، درخشش بهتری را در بازی تجربه کنید.

چطور می توان یوسی را به دست آورد؟

اگر شما نیز به دنبال دریافت UC هستید، با استفاده از موارد زیر می توانید به حد قابل توجه ای یوسی به دست آورید اما باید به این نکته توجه داشته باشید که عموما ممکن است به دست آوردن یوسی برای بسیاری از افراد سخت و طاقت فرسا باشد که در این خصوص پیشنهاد می کنیم حتما از روش هایی همچون خرید یوسی استفاده کنید تا بتوانید در مدت زمانی کمتر، به میزان قابل توجه ای یوسی دسترسی داشته باشید.

1-تمامی کانال های یوتیوب و صفحات اجتماعی بازی ‌پابجی ‌موبایل را دنبال کنید

یکی از اولین اقداماتی که باید در این خصوص انجام دهید، این است که تمامی صفحات اجتماعی و یوتیوب بازی پابجی را دنبال کنید تا بتوانید از رقابت هایی که در این بازی انجام می شود، مطلع شوید و با شرکت در آن ها مقدار قابل توجه ای یوسی دریافت کنید.

2- نصب اپلیکیشن های PlayerZon  و MPL برای موبایل

اگر از علاقه مندان به بازی پابجی هستید و به دنبال روشی خاص برای به دست آوردن یوسی هستید، می توانید با نصب اپلیکیشن هایی همچون PlayerZon  و MPL اقدام به دریافت انواع یوسی کنید. در واقع با استفاده از این دو پلتفرم می توانید درآمد زایی کنید و هزینه ناشی از آن را برای خرید یوسی صرف کنید.

3- ایمیل بازی پابجی را در سایت pubskins فعال کنید

از دیگر روش هایی که می توانید در آن به سادگی اقدام به دریافت انواع یوسی کنید، ثبت نام در سایت pubskins است. البته باید توجه کنید که حتما و حتما ایمیلی که برای ثبت نام در این سایت از آن استفاده می شود، همان ایمیلی باشد که در بازی پابجی با استفاده از آن اقدام به ساخت اکانت نموده اید. در این صورت می توانید 100 یوسی به دست آورید.

پس از آن نیز یک لینک در اختیار شما قرار می گیرد که با استفاده از آن می توانید به راحتی اقدام به دریافت یوسی کنید اما باید حتما توجه داشته باشید که این لینک باید به انتشار در آمده باشد.

4- بررسی سایر روش های دیگر

البته روش های دیگری نیز برای به دست آوردن یوسی وجود دارد که عموما انجام آن ها نیاز به بررسی زمان زیادی دارد که خارج از این مقاله است. البته موارد فوق نیز می تواند در برخی از مواقع زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد. از این رو یکی از بهترین روش ها، تهیه و خرید یوسی است.

البته اگر به دنبال خرید یوسی هستید، باید از سایت های واسطه استفاده کنید چراکه خرید یوسی تنها و تنها با استفاده از کارت های بین المللی و با پرداخت دلار امکان پذیر است. از این رو به دلیل تحریم بودن ایران و عدم دسترسی به کارت های بین المللی با پرداخت قیمتی مناسب، می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

در این خصوص یکی از بهترین شرکت های واسط، شرکت آسان جم است که با ارائه خدمات فروش جم و الماس می تواند به شما در دریافت بهتر یوسی به تعداد قابل توجه ای کمک کند.

مرتبط ها