کد خبر: 490896

اسماعیل کوثری؛

انتقام سخت فراجا از تروریست‌ها

بسیاری از این خرابکاران، فریب‌خورده‌هایی هستند که برای پول بسیار کمی خود را در اختیار بیگانگان قرار می‌دهند تا بیایند و امنیت کشور را بر هم بزنند اما در برابر اینها ایستادگی خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از اسماعیل کوثری*/// فراجا از نقاط مرزی تا عمق کشور، در تمامی شهرها و روستاهای کشور ایران مسئولیت و مأموریت ایجاد آرامش و امنیت را عهده‌دار است و همین موضوع را می‌توان نشانی از عظمت کار و رسالت این دستگاه مهم کشور دانست که در هر بخشی از کشور حضور داشته و حافظ جان، مال و امنیت مردم ایران است و مردم هم در بسیاری از مقاطع چشم به این نیرو دارند.

باید گفت به لطف خداوند، این نیروی مقتدر با تلاش و تکاپویی که در سالیان اخیر با وجود سختی‌ها و مشقات فراوان از خود نشان داده است، توانسته در کشور امنیت و آسایش را برای مردم عزیز فراهم کند. اما ضدانقلاب وابسته و نیروهای بیگانه دشمن، چشم دیدن این امنیت برقرارشده در کشور را ندارند؛ امنیتی که بخش قابل‌توجهی از آن ثمره تلاش‌ها و اقداماتی است که نیروی انتظامی انجام داده است.

بنابراین نیروهای ضدانقلاب با حمایت‌های کشورهای متخاصم که در رأس آن صهیونیسم و استکبار جهانی قرار دارد، در برهه‌هایی برای برهم‌زدن آرامش و ضربه‌زدن به عاملان ایجاد امنیت که بخش مهم آن فراجاست، خرابکاری‌ها و ترورهایی را انجام می‌دهند که نمونه اخیر آن را می‌توان در اقدامی دانست که اخیرا تروریست‌های مسلح در سیستان و بلوچستان انجام دادند؛ به یکی از مراکز فراجا حمله کردند و تعدادی از عزیزان ما در نیروی انتظامی را به شهادت رساندند.

اما باید دانست که قطعا و یقینا این نیروهای خرابکار از سوی نهادهای امنیتی کشور و خود فراجا رها نخواهند شد؛ چراکه بزرگ‌تر از این تروریست‌ها و خرابکارها که در کشور عزیزمان ایران دست به اقدامات خرابکارانه زدند، توسط حافظان امنیت کشور و فراجا دستگیر شده و در نهایت در دادگاه‌های ایران مجازات شدند.

بسیاری از این خرابکاران، فریب‌خورده‌هایی هستند که برای پول بسیار کمی خود را در اختیار بیگانگان قرار می‌دهند تا بیایند و امنیت این کشور را بر هم بزنند و مخل آسایش مردم شوند اما مردم و سایرین باید خوب بدانند که در برابر اینها ایستادگی خواهد شد و آنان را کنار خواهیم زد؛ چراکه از این گروه‌ها بزرگ‌تر و خطرناک‌تر، در اوایل انقلاب که هنوز خبری از فراجا، سپاه، ارتش کنونی و دستگاه‌های امنیتی مثل وزارت اطلاعات نبود، در برابر نیروهای ما شکست خوردند و به حاشیه رفتند.

بر همین اساس ابدا نباید شک کرد که این گروه‌ها هم توسط نهادهای ما و در رأس آنان خود فراجا ضربه سهمگینی در آینده دریافت می‌کنند و تک‌تک این خرابکاران دستگیر و به سزای اعمال جنایتکارانه خود خواهند رسید؛ امید و آرزوی برهم‌زدن آرامش و امنیت کشور توسط دشمن از بین خواهد رفت و با کمک خدا آنان به این هدف نخواهند رسید.

*نماینده تهران در مجلس