تاریخ : 1348,پنجشنبه 11 دي07:00
کد خبر : 128394 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان سیستانی خطاب به روحانی

اما از آنجایی که ما دانشجو هستیم و دانشجو مؤذن جامعه، بر خود واجب دانستیم که نه هر سال، نه هر ماه، نه هر روز بلکه اگر شده حتی هر لحظه این‌ها را بیان کرده تا مبادا آنی و کمتر از آنی از یادتان برود.

خبرنامه دانشجویان ایران: دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان سیستان و بلوچستان اعلام کردند: مردم ولایت‌مدار ایران به هیچ نحو هرگونه مخالفتی با سخنان رهبری را برنمی‌تابند و حماسه 9 دی سندی بر این مدعا است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان سیستان و بلوچستان در نامه‌ای خطاب به روحانی اعلام کردند: مردم ولایت‌مدار ایران و همین طور استان سیستان و بلوچستان به هیچ نحو هرگونه مخالفتی با سخنان و رهنمودهای رهبری را برنمی‌تابند و هرگونه تضاد رفتاری یا عملی را با ولایت فقیه نمی‌توانند قبول کنند، همان‌گونه که حماسه 9 دی سندی بر این مدعا است.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

" ای کسانی که ایمان آورده‌اید، خدا را اطاعت کنید و از فرستاده او و صاحبان امرتان ( که جانشینان معصوم پیامبرند) اطاعت کنید، پس اگر درباره چیزی ( از امور دین یا دنیا) نزاع داشتید آن را به خدا و رسولش برگردانید ( اختلاف در دین را به وسیله فقیه و اختلاف در دنیا را به واسطه قاضی به کتاب و سنّت بازگردانید) اگر ایمان به خدا و روز واپسین دارید، این ( برای شما) بهتر و خوش عاقبت‌تر است. (آیه 59 سوره نساء)

جناب آقای دکتر حسن روحانی؛ رئیس محترم قوه مجریه:

به رسم دینم و مردم کشورم؛ سلام

ما، عده‌ای از دانشجویان انقلابی این مرز و بوم لازم دانسته‌ایم چند جمله‌ای از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را خدمت‌تان یادآوری کنیم؛ سخنانی که می‌دانیم، مطمئنیم و قسم یاد می‌کنیم که بهتر از ما در خاطرتان است.

اما از آنجایی که ما دانشجو هستیم و دانشجو مؤذن جامعه، بر خود واجب دانستیم که نه هر سال، نه هر ماه، نه هر روز بلکه اگر شده حتی هر لحظه این‌ها را بیان کرده تا مبادا آنی و کمتر از آنی از یادتان برود.

در اولین روز فروردین ماه سال 92 بود که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حرم مقدس رضوی در جمع زائرین آن حضرت فرمودند: « مسئولین بلندپایه آمریکا بارها و بارها می‌گویند بیاید در کنار گفت‌وگوهای 1+5 که درباره مسائل هسته‌ای بحث می‌کنند، امریکا و جمهوری اسلامی رو در رو درباره مسئله هسته‌ای ایران بحث کنند، من به این گفت‌وگوها خوش بین نیستم، چرا؟ چون تجربه های گذشته ما نشان می‌دهد که گفت‌وگو در منطق حضرات امریکایی، به این معنی نیست که بنشینیم تا به یک راه حل منطقی دست پیدا کنیم، منظورشان از این گفت‌وگو این نیست، منظورشان از گفت‌وگو این است که بنشینیم حرف بزنیم تا شما نظر ما را قبول کنید!».

و در همان سخنرانی بود که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) چه زیبا فرمودند: « ما را تهدید به حمله نظامی می‌کنند، اما بدانند که اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند».

که البته وزیر خارجه محترم‌مان نگذاشتند شیرینی این حرف مدت زیادی در دل‌های ما بماند و با اظهارنظر تعجب برانگیزی گفتند: « امریکا می‌تواند با یک بمب تمام سیستم دفاعی ایران را از کار بیندازد!!!».

و اما ما یادمان نمی‌رود که حضرت آقا در 12 آبان ماه سال 92 برای افرادی که سخنان ابتدای سال ایشان را از یاد برده بودند دوباره فرمودند: « بنده همچنان که گفتم خوش بین نیستم؛ من فکر نمی‌کنم از این مذاکرات آن نتیجه‌ای که ملت ایران انتظار دارد به دست بیاید».

حال سوال اینجاست، جناب آقای روحانی شنیدیم که گفته‌اید: « آنهایی که فکر می‌کنند ما لحن درشت به کار ببریم در دنیا پیروز می‌شویم، خود مسائل سیاسی را نمی‌شناسند.»

آقای رئیس جمهور

سوال ما این است آیا این جمله که اگر آنها غلطی بکنند تل‌اویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم سخن کم و کوچکی است یا سخنی با لحنی درشت؟! چگونه سخنان متناقض خود را با فرمایشات رهبری توجیه می‌کنید؟!

سپس گفتید: « اما اینکه شما می‌گویید خوش بینی و بدبینی، در دنیای سیاست خیلی معنا ندارد باید واقع بین باشیم اما من به سهم خودم با شناختی که از دنیا و مسئله دارم و به خوبی مسئله را می شناسم، بدبین نیستم.»

جناب آقای دکتر روحانی

این حرف‌تان را به خاطر بسپارید، مردم ولایت‌مدار ایران و همین طور استان سیستان و بلوچستان به هیچ نحو هرگونه مخالفتی با سخنان و رهنمودهای رهبری را برنمی‌تابند و هرگونه تضاد رفتاری یا عملی را با ولایت فقیه نمی‌توانند قبول کنند، همان‌گونه که حماسه 9 دی سندی براین مدعا است.

مردمی که بیش از 35 سال گوش به فرمان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بوده، حتی به اندازه سرسوزنی با هرگونه انحطاط خط مشی رهبری کنار نمی‌آیند.

امروز، ما جمعی از فرزندان انقلاب و امام خامنه‌ای، به شما نصیحت می‌کنیم جناب آقای روحانی گوش به فرمان رهبری باشید که بی‌شک عزت و اقتدار و سعادت و خوشبختی این ملت را بهتر از هر فرد دیگر تشخیص می‌دهند، اگر می‌خواهید ملت ایران حامی و پشتیبان همیشگی شما باشد... .

همینطور توصیه ما به شما این است راه حل برون رفت از مشکلات، رفع تحریم‌ها نیست و بهتر است که ما با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و ایجاد عزم ملی در همه آحاد جامعه و تقویت روحیه مدیریت جهادی در بین مسئولان، بیش از پیش به فکر حمایت از تولید ملی باشیم و نگاه خود را به اقتصادی درونزا سقم دهیم، زیرا تنها با این کار است که می‌توانیم با مشکلاتی که از خارج از کشور برای ما ایجاد می‌شود مقابله کرده و نگذاریم اقتصاد ما بازیچه دست ایادی استکبار باشد.

"با خامنه‌ای کسی نگردد گمراه"

دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان استان سیستان و بلوچستان
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان
جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی زاهدان