تاریخ : 1393,چهارشنبه 31 ارديبهشت15:36
کد خبر : 129824 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه‌اسلامی‌دانشجویان در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»:

بررسی راهکارهای اجرایی شدن سند دانشگاه اسلامی در هفتمین مجمع نمایندگان جامعه‌اسلامی

بررسی راهکارهای اجرایی شدن سند دانشگاه اسلامی در دانشگاه‌ها و همچنین نتایج پژوهش های شش ماهه‌ی دفاتر این اتحادیه دانشجویی در زمینه‌ی سبک زندگی اسلامی ، توسط واحد فرهنگی آن به بحث و گفتگو گذاشته می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: هفتمین مجمع نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال تحصیلی 92-93 ، با حضور 50 دفتر دانشگاهی از سراسر کشور،  اول و دوم خردادماه در دفتر مرکزی این اتحادیه دانشجویی در تهران برگزار می‌شود.

سید سجاد موسوی، دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ابراز داشت: در این نشست دو روزه، اعضای شورای مرکزی دفاتر 50 گانه‌ی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به بررسی راهکارهای اجرایی شدن سند دانشگاه اسلامی در دانشگاه‌ها خواهند پرداخت، همچنین نتایج پژوهش های شش ماهه‌ی دفاتر این اتحادیه دانشجویی در زمینه‌ی سبک زندگی اسلامی ، توسط واحد فرهنگی آن به بحث و گفتگو گذاشته می‌شود.
 
موسوی خاطرنشان کرد: در این نشست که آخرین مجمع نمایندگان این اتحادیه دانشجویی در این سال تحصیلی است، راهبردهای فرهنگی سیاسی یک سال آینده‌ی آن نیز مورد بررسی می‌شود .
 

کد خبرنگار : 17