تاریخ : 1393,چهارشنبه 30 مهر12:06
کد خبر : 145529 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند برگزار شد؛

سومین اردوی آموزشی- تشکیلاتی «یاسین 3» برای دانشجویان جدیدالورود

اردو تحت عنوان «یاسین3» ویژه ی دانشجویان پسر ورودی 93 با موضوعات ولایت فقیه، تاریخچه‌ی جنبش دانشجویی، رسانه، تحلیل سیاسی، اخلاق تتشکیلاتی و ... برگزار گردید. گفتنی است که اردوی جدیدالورودها در بخش خواهران نیز با نام «تسنیم3» قرار است 1 و 2 آبان‌ماه برگزار شود.

خبرنامه دانشجویان ایران:  سومین اردوی آموزشی- تشکیلاتی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند در بخش برادران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این اردو آموزشی تشکیلاتی که تحت عنوان «یاسین3» 24 و 25 مهرماه جاری برگزار شد، با شعار«تحقق جامعه‌ی ایرانی، از مسیر دانشگاه اسلامی، با اتکا به کار علمی تشکیلاتی» کار خود را به پایان رساند.

اردو تحت عنوان «یاسین3» ویژه ی دانشجویان پسر ورودی 93 برگزار گردید. هدف اصلی آن آشنایی دانشجویان ورودی با خط و مشی انجمن و معرفی فعالیت‌ها و همچنین دعوت از افرادی که تمایل به فعالیت  تشکیلاتی در انجمن دارند، بود.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند کلاس‌ها و کارگاره‌های متنوعی با موضوعات ولایت فقیه، تاریخچه‌ی جنبش دانشجویی، رسانه، تحلیل سیاسی، اخلاق تتشکیلاتی و ... برای حاضرین تدارک دیده بود که با استقبال دانشجویان حاضر در اردو نیز مواجه گردید.

گفتنی است که اردوی جدیدالورودها در بخش خواهران نیز با نام «تسنیم3» قرار است 1 و 2 آبان‌ماه برگزار شود.

در ادامه، تصاویر مربوط به این اردوی آموزشی- تشکیلاتی را می‌بینید:


کد خبرنگار : 17