تاریخ : 1393,دوشنبه 29 دي13:42
کد خبر : 154881 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

سرانجام رشته‌های «غیر مجوزدار» دانشگاه آزاد در تحصیلات تکمیلی چه می‌شود؟ +فیلم

در همین زمینه، شنبه هفته جاری بود که در در جلسه کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی که به بررسی موضوع "تحصیلات تکمیلی" دانشگاه آزاد اختصاص داشت؛ قرار بر این شد که تا پایان اردیبهشت ماه 1394 رشته‌محل‌های فاقد مجوز برای جذب دانشجو مجوز لازم از شورای گسترش آموزش عالی باید اخذ کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: وزارت علوم اخیرا لیست رشته های دارای مجوز از شورای گسترش در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این لیست در حالی منتشر شد که با بررسی های انجام شده مشخص شده برخی از رشته های دانشگاه آزاد در حال حاضر در برخی از واحدها تدریس می شوند در جزو این فهرست قرار ندارند.

این مسئله در حالی است که در گزارش شب گذشته 20:30 درباره این مسئله؛ مسئولان دانشگاه آزاد پاسخی درباره این مسئله ارائه نکرده اند.

در همین زمینه، شنبه هفته جاری بود که در جلسه کمیسیون مشورتی شورای عالی انقلاب فرهنگی که به بررسی موضوع "تحصیلات تکمیلی"  دانشگاه آزاد اختصاص داشت؛ قرار بر این شد که تا پایان اردیبهشت ماه 1394 رشته‌محل‌های فاقد مجوز برای جذب دانشجو مجوز لازم از شورای گسترش آموزش عالی باید اخذ کنند.

حال باید دید دانشجویانی که در آزمون امسال دانشگاه آزاد در رشته های «غیرمجاز» قبول شده اند می توانند در این رشته ها مشغول به تحصیل شوند.


دانلـــود


کد خبرنگار : 16