تاریخ : 1394,سه شنبه 05 خرداد20:58
کد خبر : 167556 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد؛

دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی باز هم تجمع کردند +عکس

دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی صبح امروز دوباره مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و با در دست گرفتن پلاکاردهای متعدد و سردادن شعارهای گوناگون، برای چندمین بار مخالفت خود را پیرامون ادغام دانشگاه‌شان با دانشگاه خوارزمی رسما اعلام کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئله ادغام دانشگاه علوم اقتصادی و دانشگاه خوارزمی که مدتی است از سوی دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی به شدت مورد اعتراض قرار گرفته است و این به نحوی است که بعد از گذشت بیش از دو ماه از این موضوع، هنوز تجمعات اعتراض‌آمیز این دانشجویان در مقابل وزارت علوم و مجلس شورای اسلامی ادامه داد.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی صبح امروز دوباره مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و با در دست گرفتن پلاکاردهای متعدد و سردادن شعارهای گوناگون، برای چندمین بار مخالفت خود را پیرامون ادغام دانشگاه‌شان با دانشگاه خوارزمی رسما اعلام کردند.

تعداد این دانشجویان که صبح امروز در مقابل مجلس تجمع کرده بودند به حدود 300 نفر می‌رسید و دلیل اصلی اعتراض آن‌ها به صحبت‌های وزیر علوم در برنامه «نگاه یک» بود که در این برنامه محمد فرهادی گفته بود: اعتراض‌ها به اتمام رسیده و کلاس‌های این دانشگاه تشکیل شده است.

بر همین اساس دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی، کلاس‌های درس امروز خود را تحریم کردند تا بار دیگر اعتراض خود را نشان دهند.

دانشجویان همچنین با سر دادن شعارهای «زاهدی مرد منطقه گوش نمیده به سفسطه»، «اتحاد اتحاد علوم اقتصادی»، «منتخبین ملت حمایت حمایت»، «وزیر جواب نمیده مجلس رسیدگی کن»، «اعتراض اعتراض هنوز ادامه داره» و ... به نوعی نمایندگان مربوطه به به تجمع خود دعوت نمودند.

فیاضی، عضو کمیسیون آموزش در جمع دانشجویان حضور یافت و با دانشجو ها صحبت کرد و گفتن گه پرونده ادغام هنوز بسته نشده و نمایندگان کمیسیون هنوز قانع نشدند.

نمایندگان کمیسیون آموزش مجلس همچنین معتقدند که دیدگاه وزیر علوم این است که اکثر دانشجویان مخالفتی با این موضوع ندارند اما تا زمانی که فرهادی پاسخ قانع کننده ندهد، این موضوع در کمیسیون مطرح می‌ماند و در صورت لزوم، نمایندگان برای بازدید میدانی در دانشگاه حاضر خواهند شد.

در ادامه، تصاویر مربوط به این تجمع دانشجویی را می‌بینید:


کد خبرنگار : 17