تاریخ : 1394,چهارشنبه 11 شهريور21:03
کد خبر : 177712 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

استقبال اینستاگرامی دانشجویان از جدیدالورودها// 4

نوستالژی‌های جالب در پست‌های دانشجویان دانشگاه تهران

«خبرنامه دانشجویان ایران»، تصاویری از این دست از دانشگاه تهران بدست آورده است؛ قرار گرفتن این دانشگاه در مرکز شهر تهران، قدمت این دانشگاه و نوستالژی‌های دانشجویان قدیمی و جدید، صحنه های دلنشینی را برای دانشجویان دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در آستانه بازگشایی دانشگاه ها دانشجویان در شبکه های اجتماعی اقدام به واکنش های جالبی درباره حضور در کلاس و درس شدند.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از شبکه های اجتماعی که این روزها خیلی از افراد را به دلیل قابلیت انتشار عکس علاقه مند کرده است، اینستاگرام است که به دلیل اشتراک گذاری تصاویر و فیلم کوتاه یکی از پرمخاطب ترین شبکه های اجتماعی کشور است.

در این میان بازگشایی دانشگاه ها بهانه خوبی شده است که تعدادی از دانشجویان با انتشار عکس هایی از فضای داخلی و بیرون دانشگاه خود معرفی «تصویری» محل تحصیل خود داشته باشند.

در این گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»، تصاویری از این دست از دانشگاه تهران بدست آورده است؛ قرار گرفتن این دانشگاه در مرکز شهر تهران، قدمت این دانشگاه و نوستالژی‌های دانشجویان قدیمی و جدید، صحنه های دلنشینی را برای دانشجویان دارد.

گفتنی است بر اساس آخرین رتبه بندی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، دانشگاه تهران در رتبه بندی سال 1394 در رده ششم دانشگاه‌های جامع کشور قرار گرفت.


کد خبرنگار : 17