تاریخ : 1394,شنبه 18 مهر17:00
کد خبر : 181673 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

بدهی‌های میلیونی دانشجویان ادامه پیدا می‌کند؟

وقتی شهریه دانشگاه‌های سراسری هم افزایش می‌یابد +جدول

رکود اقتصادی کشور در شرایطی که مهر تایید نامه هشداری معروف چهار وزیر به رئیس جمهور را نیز گرفت، این روزها فشار خود را بر زندگی مردم بیشتر کرده است؛ یکی از اقشاری که بیش از سایرین حت تاثیر این فشار اقتصادی قرار خواهد گرفت، دانشجویان و خانواده‌های آنها هستند.

خبرنامه دانشجویان ایران: رکود اقتصادی کشور در شرایطی که مهر تایید نامه هشداری معروف چهار وزیر به رئیس جمهور را نیز گرفت، این روزها فشار خود را بر زندگی مردم بیشتر کرده است؛ یکی از اقشاری که بیش از سایرین حت تاثیر این فشار اقتصادی قرار خواهد گرفت، دانشجویان و خانواده‌های آنها هستند.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ افزایش بی‌رویه شهریه دانشگاه‌های آزاد و پیام‌نور کم بود، افزایش شهریه‌های دانشجویان شبانه و پردیس‌های تحصیلات تکمیلی برخی از دانشگاه‌های سراسری نیز به آن اضافه شد!

بعد از اعتراضات متعدد دانشجویان به افزایش شهریه‌ها در دانشگاه‌های آزاد و پیام‌نور و دردسرهای عجیب و غریب از قبیل بالا آمدن بدهی‌های میلیونی دانشجویان، شهریه‌های دانشگاه‌های سراسری نیز افزایش یافت.

خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ افزایش شهریه‌های دانشجویان کارشناسی نوبت دوم (شبانه)، کارشناسی ارشد و دکتری را مورد بررسی قرار داده است که جدول مربوط به هزینه‌های امسال آن را در ادامه می‌بینید:


کد خبرنگار : 17