تاریخ : 1395,یکشنبه 09 خرداد14:12
کد خبر : 200871 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

چه خبر از دانشگاه/ 9 خرداد

از انتقاد دانشجویان به بی بندوباری و مصرف دخانیات تا تشکیل ستاد مبارزه با تخلفات پایان نامه

در حالی که ثانیه شمار آغاز امتحانات به لحظه‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، همچنان دانشگاههای سراسری کشور شاهد فعل و انفعالات دانشجویی است. اخباری از گوشه و کنار دانشگاهها به گوش می‌رسد که سرخط آن را درادامه می‌بینید.

خبرنامه دانشجویان ایران: در حالی که ثانیه شمار آغاز امتحانات به لحظه‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، همچنان دانشگاههای سراسری کشور شاهد فعل و انفعالات دانشجویی است.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اخباری از گوشه و کنار دانشگاهها به گوش می‌رسد که سرخط آن را درادامه می‌بینید:

* دانشگاه آزاد چه تعداد استاد دارد؟
از مجموع اساتیدی که با دانشگاه آزاد فعالیت می کنند تعداد ۳۰ هزار و ۵۰۶ عضو هیات علمی به صورت تمام وقت، هزار و ۹۴۷ عضو هیات علمی به صورت نیمه وقت و ۳۵ هزار و ۸۵۰ عضو هیات علمی به صورت حق التدریس مشغول به فعالیت هستند. (جزئیات بیشتر از اینجــــــــــا)

* انتقاد انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به مصرف دخانیات و بی بند وباری در دانشگاه
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از وضعیت مصرف آزاد دخانیات و روابط دختر و پسر در این دانشگاه انتقاد کرد. (جزئیات بیشتر از اینجــــــــــا)

* سکوت معنادار مسئولان وزارت علوم درباره حذف یک بند! +فیلم
ماجرای حذف بند "اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی در آیین نامه جدید شوراهای صنفی وارد فاز تازه ای شده است. ماجرایی که پس از گذشت 5 روز از رسانه ای شدن این مسئله توسط «خبرنامه دانشجویان ایران» با سکوت معنا دار مسئولان وزارت علوم روبرو شده است. (جزئیات بیشتر از اینجــــــــــا)

* تشکیل ستاد مبارزه با تخلفات پایان نامه در دانشگاه علامه طباطبایی
ستاد مبارزه با تخلفات پژوهشی مختص پایان نامه های دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی درحال راه اندازی است. (جزئیات بیشتر از اینجــــــــــا)