تاریخ : 1395,شنبه 16 مرداد13:27
کد خبر : 206434 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آتش سوزی در خوابگاه شهید رجایی اهواز +تصاویر

در پی اطلاع رسانی سرپرست خوابگاه شهید رجائی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر وقوع آتش سوزی در طبقه ی همکف، با حضور و اقدام به موقع ماموران آتش نشانی ؛ آتش سوزی به سرعت مهار شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در پی اطلاع رسانی سرپرست خوابگاه شهید رجائی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر وقوع آتش سوزی در طبقه ی همکف، با حضور و اقدام به موقع ماموران آتش نشانی ؛ آتش سوزی به سرعت مهار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به گفته شاهدان عینی، آتش سوزی در یکی از مغازه های پاساژ مرکزی منطقه کیانپارس اهواز رخ داد که دود حاصله از آن به اتاق های خوابگاه دانشجویی که در طبقات فوقانی پاساژ واقع شده است منتقل شد، که خوشبختانه با اقدام به موقع ماموران آتش نشانی، آتش به سرعت مهار و از سرایت آن به طبقات فوقانی ممانعت بعمل آمد.

گفتنی است در پی بروز این حادثه دانشجویان برای مدت زمان کوتاهی در مهمانسرای دانشگاه واقع در کیانپارس مستقر شدند که پس از اطمینان کامل از بی خطر بودن خوابگاه شهید رجائی و انجام پاکسازی و نظافت کامل، دانشجویان به خوابگاه خود بازگشتند.

در پایان از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اهواز جای این سوال وجود دارد که آیا بهتر نیست در خصوص خوابگاه های دانشجویی تدبیری جدید کنند تا دیگر شاهد بروز این حوادث برای دانشجویان نباشیم؟ آیا استفاده از ساختمان ها در طبقات فوقانی مغازه ها و پاساژهایی که خود از کمبود سیستم های ایمنی رنج می برند به عنوان خوابگاه دانشجویی کار صحیحی می باشد؟


کد خبرنگار : 37