تاریخ : 1395,جمعه 05 شهريور17:51
کد خبر : 208078 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

رضایی: مقاومت از تهران تا صنعا و بغداد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مقاومت است گفت: دایره مقاومت از خیابان‌های تهران تا صنعا و بغداد ادامه می یابد.

خبرنامه دانشجویان ایران: محسن رضایی پیش از ظهر جمعه در یادواره شهدای گمنام منطقه خوش واش آمل با اشاره به توطئه‌های دشمنان وداعش به جنایت‌های داعش اشاره کرد و گفت: داعش خلبان ارتش را در قفس می‌گذرد و بر روی آنان بنزین می‌ریزد ومی سوزاند درحالی‌که انقلاب ما انقلاب مقاومت و طرفدار صلح است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از مهر، وی با عنوان اینکه جبهه دشمنان باطل بوده و آنان درنبرد انسانی شکست‌خورده‌اند اظهار داشت: ماهیت دشمنان مشخص است و هدف نهایی آنان مقابله با انقلاب اسلامی ایران است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شکل‌گیری جریان جدید افزود: پیشانی این جریان جدید آل سعود و پشتیبانان آن آمریکا است.

وی با اظهار اینکه آمریکا نمی‌خواهد مستقیم مقابله کند بنابراین آل سعود را برای جنگ فرستاده است تصریح کرد: همچنین هزینه‌ها را نیز با جیب آل سعود می‌پردازد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، جنگ بین مسلمانان را هدف غایی دشمنان دانست و گفت: تمام ارتش‌های منطقه یا منحل شده و یا با مردمان کشورشان دچار اختلاف هستند اما ملت ایران استوار و مقاوم به راهش ادامه می‌دهد.

وی پشتیبانی توطئه‌ها را هدف دشمنان و یهودی‌ها برشمرد و گفت: دشمنان به هدفشان مبنی بر سرنگونی بشار اسد دست نیفتاده‌اند و هدف نهایی آنان از توطئه‌های مختلف ایران اسلامی است.

رضایی، ارتش ایران را مردمی و مبتنی بر اندیشه‌های اسلامی و الهی دانست و یادآور شد: ملت ما نعمت خداوند و جوانان رادارند و با اتکای الهی بر مشکلات فائق می‌شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری رشادت‌های شهدای مدافع حرم، آنان را رهرو نهضت پیامبران برشمرد و گفت: شهدای مدافع حرم با مقاومتشان، امنیت را برای ما به ارمغان می‌آوردند.

رضایی با تأکید بر اینکه باید بر دهن کفر و بی‌ارزشی‌ها بزنیم همان‌گونه که روی ارزش‌های انسانی ایستاده‌ایم، تصریح کرد: برای پویایی اقتصاد باید در علم و فناوری تلاش کنیم و مشکلات را با تکیه‌بر درون رفع کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت، با اشاره به مشکلات موجود و بیکاری ادامه داد: نباید این‌همه جوان بیکار باشند و مسئولان باید پاسخ دهند چگونه می‌خواهند به تحول دست یابند.

وی پیشرفت اقتصادی را درگرو تلاش و بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوانان دانست و گفت: همچنین مقاومت ملت ایران باید از خیابان‌های تهران تا صنعا و بغداد ادامه یابد.


کد خبرنگار : 37