تاریخ : 1395,دوشنبه 03 آبان19:16
کد خبر : 213853 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آیت‌الله علوی گرگانی:

سخت‌ترین امر به معروف و نهی از منکر، امر و نهی مسئولین است

این مرجع تقلید با اشاره به تأثیر منتخبین در سرنوشت کشور تأکید کرد: کسانی که انتخاب می‌شوند، باید افرادی باشند که کمک کار رهبری و مرجعیت باشند.

خبرنامه دانشجویان ایران: یک مرجع تقلید با بیان اینکه مسئولین اگر از رهبری تبعیت داشته باشند، مشکلات جامعه برطرف می‌شود، گفت: سخت‌ترین امر به معروف و نهی از منکر، امر و نهی مسئولین است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آیت الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار شرکت کنندگان همایش امر به معروف حزب مؤتلفه اسلامی در قم اظهار داشت: حزب مؤتلفه اسلامی بهترین حزب ها از احزابی است که در کشور داریم و پرسابقه ترین آنها و حسن قدم و رفتارشان از وقتی که این حزب تشکیل شده تاکنون و همواره در خط امام و رهبری و مرجعیت هستند.

این مرجع عالیقدر با اشاره به اهداف قیام کربلا افزود: حضرت اباعبدالله(ع) در نهضت عاشورا حرکت خود را نبوی و علوی معرفی کردند و ان شاءالله حزب مؤتلفه هم حرکتش نبوی و علوی و پیرو مکتب مرجعیت و رهبری باشد.

وی افزود: اگر در مسیر رهبری و مرجعیت باشید، موفق خواهید بود.

آیت الله علوی گرگانی با تحسین اقدامات مدیریت امر به معروف حزب مؤتلفه اسلامی در حوزه مسئولین تصریح کرد: سخت ترین مسائل و از همه مهمتر در مسئله امر به معروف و نهی از منکر، امر و نهی مسئولین است.


کد خبرنگار : 39