تاریخ : 1395,شنبه 15 آبان19:52
کد خبر : 215227 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» کسب اطلاع کرد:

جزئیات سقوط آسانسور در کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران +عکس

به گفته دانشجویان بعد از ظهر امروز، آسانسور کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران سقوط کرد و فردی داخل کابین قرار داشته، به شدت زخمی شده است. این در حالی است که به تازگی، سقوط یک آسانسور در دانشگاه صنعتی شریف و زخمی شدن چند تن از اساتید، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرده بود و باعث تشویش ذهنی خیلی از دانشجویان شده بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: آسانسور کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران هم سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بحث سقوط آسانسور در دانشگاه‌ها دیگر تکراری شده اما هنوز داغ است؛ موضوع دردناکی که حکایت از عدم توجه به سلامت نسل آینده‌ساز این کشور دارد و معلوم نیست که پاسخ این قبیل اتفافات با کیست!

به گفته دانشجویان، بعد از ظهر امروز، آسانسور کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران در حالی که یک مسافر داشت سقوط کرد و بعد از این حادثه بلافاصله نیروهای آتش نشانی و اورژانس در محل حاضر شدند.

خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در تماس با روابط عمومی دانشگاه مازندران، درباره میزان خسارت جانی این حادثه کسب اطلاع کرد که ابتدا مسئولین دانشگاه، اعلام جزئیات و خسارات حادثه را به پایان امشب موکول کردند ولی در ادامه با انتشار جزئیات جدید، نگرانی‌ها از بابت شایعه فوت فرد مجروح در آسانسور، رد شد.

بر اساس این گزارش، تعمیرکار آسانسور کتابخانه مرکزی دانشگاه مازندران که در حال تعمیر این وسیله بوده است، به علت بی احتیاطی، درگیر این حادثه شده و پایش بین درب و کابین قرار گرفته و مجروح می‌شود.

این در حالی است که به تازگی، سقوط یک آسانسور در دانشگاه صنعتی شریف و زخمی شدن چند تن از اساتید، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرده بود و باعث تشویش ذهنی خیلی از دانشجویان شده بود.


کد خبرنگار : 17