تاریخ : 1395,شنبه 29 آبان05:10
کد خبر : 216647 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

حجت الاسلام شهاب مرادی؛

زیارت کربلا از نان شب هم واجب تر است

هفتمین قسمت از برنامه "پیاده آمده ایم" با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و اجرای وحید ملتجی با موضوع یاری کردن دین و با تهیه کنندگی سازمان هنری رسانه ای اوج، روی آنتن شبکه اول سیما رفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: شهاب مرادی در ابتدای این برنامه به اهمیت زیارت امام حسین در کربلا اشاره کرد وبیان داشت: در روایات داریم که فقرا سالی یک بار به زیارت امام حسین (ع) بیایند و اغنیا حتما سالی دو بار این کار را انجام دهند و امام صادق (ع) فرمود  زیارت کربلا از نان شب هم واجب تر است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حجت الاسلام مرادی در ادامه برنامه گفت: یاری خواستن امام حسین (ع) ،انسان منصف، عاقل و عاشق را به این فکر میاندازد که باید چگونه امام زمانش را نصرت کند. پاسخ ، کمک با قلب،  کمک با قلب و زبان و یا کمک با قلب و زبان و دست است .

وی افزود: از آن طرف هم باید یادمان باشد در نصرت دین اولین توقیفی که از انسان گرفته می شود جهاد با دست است،  بعد جهاد زبانی و بعد جهاد قلبی است و اگر توقیف جهاد قلبی از کسی گرفته شود، آن فرد زیر و رو خواهد شد.

این استاد دانشگاه گفت: مشکل ما در شناخت درست است. همین است که عده ای را زرق و برق دشمن فربی می دهد و در قبال آمریکا احساس حقارت می کنند. وقتی شناخت در قلب اتفاق نمی افتد،  پسند و ناپسند با هم آمیخته می شود.


کد خبرنگار : 38