تاریخ : 1395,سه شنبه 09 آذر13:00
کد خبر : 217720 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

انتقاد یک عضو شورای شهر از دولت

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: احساس می‌کنم انتظاراتی که از دولت برای اربعین حسینی داشتیم برای زائران سیدالشهدا(ع) قابل مشاهده نبود.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: احساس می‌کنم انتظاراتی که از دولت برای اربعین حسینی داشتیم برای زائران سیدالشهدا(ع) قابل مشاهده نبود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، مرتضی طلایی درباره فعالیت دستگاه‌های اجرایی در اربعین حسینی اظهار کرد: احساس می‌کنم انتظاراتی که از دولت برای اربعین حسینی داشتیم برای زائران سیدالشهدا(ع) قابل مشاهده نبود.

وی تصریح کرد: دولت می‌توانست در ورود و خروج زائران از کشور بهتر عمل کند یعنی این امکان وجود داشت که دولت جمهوری اسلامی ایران با طرف عراقی به توافقی برسند که منجر به مشکلات زیاد برای نیروی انتظامی در مرزها نشود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر ظرفیت ناوگان حمل و نقل سپاه پاسداران و شهرداری به کمک نیامده بودند، معلوم نبود برای برگشت زائران  چه مشکلاتی پیش می‌آمد.

طلایی با مهم خواندن انعکاس اخبار حماسه اربعین حسینی تأکید کرد: از اینترنت می‌توانستیم برای انعکاس این رویداد بزرگ استفاده کنیم اما در بحث ارتباط اینترنتی در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی ضعیف عمل شده بود.

وی با بیان "از همین امروز باید برای اربعین حسینی سالهای دیگر برنامه‌ریزی کنیم"، خاطرنشان کرد: دولت باید به‌دلیل اهمیت حماسه اربعین حسینی و حضور بیش از 2 میلیون شهروند ایرانی در این رویداد بزرگ، تدابیری بیندیشد.