تاریخ : 1395,پنجشنبه 30 دي13:32
کد خبر : 223591 - سرویس خبری : خبرنامه

توضیح سحر قریشی درباره ویدئویی که از رهبر انقلاب منتشر کرد

اخیرا خبرنگاری از سحر قریشی درباره ویدئوی منتشر شده و حواشی آن سوالاتی پرسید که وی در دفاعی تمام قد گفت: «چه اشکالی داشت؟ فیلم قشنگ سخنان رهبر مملکتمون درباره حجاب رو منتشر کردم» وی افزود: ادامه آن را هم در اینستاگرامم خواهم گذاشت.

خبرنامه دانشجویان ایران: سحر قریشی درباره ویدئوی منتشرشده از رهبر انقلاب در اینستاگرامش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سحر قریشی بازیگر سینما چندی قبل در صفحه اینستاگرام خود کلیپی از سخنان رهبر انقلاب پیرامون مساله حجاب و امر به معروف و نهی از منتشر کرد که واکنش های مختلفی را در پی داشت.

فیلمی که سحر قریشى از سخنان رهبر انقلاب درباره حجاب در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد:


دانلود

مقام معظم رهبری در سفر خود به استان خراسان شمالی پیرامون مساله حجاب سخن گفتند و اشاره کردند:
بعضى از همین‌هایى که در استقبالِ امروز بودند و شما ـ هم جناب آقاى مهمان‌نواز (استاندار)، هم بقیه‌ى آقایان ـ الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانم‌هایى بودند که در عرف معمولى به آنها می‌گویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گویى هستم / آیا تو چنان که می‌نمایى هستى؟». ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت.

توضیح سحر قریشی درباره ویدئو
اما اخیرا خبرنگاری از سحر قریشی درباره ویدئوی منتشر شده و حواشی آن سوالاتی پرسید که وی در دفاعی تمام قد گفت: «چه اشکالی داشت؟ فیلم قشنگ سخنان رهبر مملکتمون درباره حجاب رو منتشر کردم» وی افزود: ادامه آن را هم در اینستاگرامم خواهم گذاشت.


دانلود

فیلم کامل سخنان حکیمانه رهبر انقلاب درباره برخورد با بدحجابی که نکات بسیار ظریف و دقیقی دارد.

دانلود


کد خبرنگار : 20