تاریخ : 1396,پنجشنبه 17 فروردين13:32
کد خبر : 231616 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

برنامه‌های یادبود روز مل انرژی هسته‌ای در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مسئول واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: این برنامه, بحمدلله سومین یادبود این سالروز است که سه سال پیاپی توسط انجمن اسلامی امیرکبیر با حضور استراتژیست توانا، دکتر حسن عباسی برگزار گردیده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: علی دهقان، مسئول واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ۲۱ فروردین روز ملی فناوری هسته ای برای همه ما یادآور استعداد و غرور ملی است.در واقع روزی که به ما بلکه همه ی جهان اثبات می کند که "ما" می توانیم.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این فعال دانشجویی افزود: طبیعی است که این روز برای ما روز جشن و شادی باشد اما چگونه می توانیم با وجود اتفاقاتی چون پر کردن قلب راکتور اراک با سیمان، توقف تحقیق و توسعه و اخراج‌ چندهزار دانشمند هسته ای، ممنوعیت غنی سازی ۲۰درصدی اورانیوم و عقب ماندن از کشورهای منطقه مثل عربستان و امارات در بهره برداری از فناوری هسته ای باوجود افزایش تحریم ها علیه ایران، احساس پیروزی و ترفیع عزت ملی را داشت.

وی ابراز عقیده کرد: در دولت یازدهم ما شاهد آن بودیم که تمام توان مسئولین خرج یک  فرض غلط به نام« مذاکره و معامله» با دشمنان دیرینه ی ملت ایران شد و حاصل آن چیزی نبود جز نابودی صنعت هسته ای و باقی ماندن تحریم ها و در یک کلام ضرر محض.

دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: با این وصف ما در مجموعه ی انقلابی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تصمیم گرفتیم در سالروز ملی فناوری هسته ای ویژه برنامه ای با نام  " صنعتی که رفت, تحریمی که ماند" برگزار نماییم که به حق تمام اخبار و شواهد حاکی از صحت این عنوان است.

مسئول واحد سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: این برنامه, بحمدلله سومین یادبود این سالروز است که سه سال پیاپی توسط انجمن اسلامی امیرکبیر با حضور استراتژیست توانا، دکتر حسن عباسی برگزار گردیده است.

دهقان ادامه داد: در این یادبود دکتر عباسی از کیک زردی خواهند گفت که بنفش شد! عنوان ویژه برنامه سال گذشته ی ما "از حلوای راکتور، تا شیرینی وعده" بود که در آن با نمادهایی چون سنگ قبر هسته ای, حلوای هسته ای , آگهی ترحیم و... به اصطلاح مراسم ختم هسته ای را برگزار کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال نیز از دکور مخصوصی در این ویژه برنامه رونمایی خواهد شد و با نمایشگاه هایی سعی خواهیم کرد برخی دستاوردها و تاثیرات فناوری هسته ای را یادآوری نماییم.

پوستر برنامه سال اول

برنامه سال دوم

سال سوم

 


کد خبرنگار : 38