تاریخ : 1396,دوشنبه 21 فروردين13:10
کد خبر : 232023 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

متناسب با بودجه دانشجویان؛

13 پیشنهاد ارزان و بی‌دردسر برای تهیه هدیه «روز پدر» +تصاویر

با نزدیک شدن به میلاد امیرالمومنین امام علی(ع) و روز پدر، افراد خانواده و علی‌الخصوص دانشجویان که درآمد و بودجه کمی در اختیار دارند دچار سردرگمی برای خرید هدیه مناسب می‌شوند و از همین رو در این گزارش، هدایایی مناسب با سلیقه و بودجه دانشجویان را پیشنهاد خواهیم داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در این گزارش، هدایایی مناسب با سلیقه و بودجه دانشجویان را پیشنهاد خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، با نزدیک شدن به میلاد امیرالمومنین امام علی(ع) و روز پدر، افراد خانواده و علی‌الخصوص دانشجویان که درآمد و بودجه کمی در اختیار دارند دچار سردرگمی برای خرید هدیه مناسب می‌شوند و از همین رو در این گزارش، هدایایی مناسب با سلیقه و بودجه دانشجویان را پیشنهاد خواهیم داد.

گزینه‌های احتمالی خرید دانشجویی
در میان گزینه‌های احتمالی، با توجه به بودجه در نظر گرفته‌شده و سلیقه دانشجویان شانس خرید مواردی همچون وسایل الکترونیکی، ساعت، عطر، کیف، وسایل ورزشی، کتاب و گل بیشتر از سایر موارد است. البته پیشنهاد «خبرنامه دانشجویان ایران»، خرید محصولات فرهنگی اعم از قرآن، دیوان حافظ، شاهنامه و یا کتاب(در حوزه موضوعات مورد علاقه) و... است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

پیشنهادات خرید هدیه روز پدر ویژه دانشجویان

ردیف هدیه عکس
1 کتاب اعم از قرآن کریم، دیوان حافظ، شاهنامه و یا کتاب در حوزه موضوعات مورد علاقه(معرفی کتاب مناسب)
2 مجموعه صوتی اعم از موسیقی سنتی، سی دی‌های صوتی مذهبی، صوت سخنرانی‌های استاد کافی، استاد پناهیان، استاد رحیم پورازغدی و...
3 فیلم و سریال‌ و یا مستندهای ارزشی
4 اشتراک نشریات و یا روزنامه‌های مورد علاقه
5 نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای اعم از نرم‌افزار کتابخانه الکترونیک شعر و ادب پارسی و نرم افزارهای مذهبی
6 قرآن گویا
7 صندل/ کفش ورزشی/ عینک آفتابی/ کلاه
8 کیف/ کیف پول/ کمربند/ کیف کمری
9 عطر و ادکلن و اسپری
10 دستگاه تست قند
11 خودکار، روان نویس یا خودنویس و یا سالنامه
12 شاخه گل
13 کارت پستال

البته با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم هدایای دیگر همچون تبلت، لپ تاپ، صندلی‌های ماساژور، دوچرخه و تجهیزات ورزشی، گوشی موبایل، ماساژور پا و ساعت مچی، پوشاک، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال، هارد اکسترنال، هدست و یا لوازم جانبی گوشی و... را نیز می‌توانیم تهیه کنیم که البته بعید است بودجه دانشجویی به ما توان چنین خریدی را بدهد.


کد خبرنگار : 20