تاریخ : 1396,چهارشنبه 13 ارديبهشت17:44
کد خبر : 234217 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

در دانشکده فنی شهید باهنر شیراز صورت گرفت؛

تجمع دانشجویان به دلیل توزیع غذای مسموم در سلف دانشکده +تصاویر و فیلم

اخبار رسیده حاکی از این است که 100 نفر از دانشجویان خوابگاهی دانشکده فنی شهید باهنر شیراز شب گذشته(سه‌شنبه) پس از صرف شام در سلف دانشکده دچار مسمویت شده و به بیمارستان منتقل شدند.

خبرنامه دانشجویان ایران: 100 نفر از دانشجویان خوابگاهی دانشکده فنی شهید باهنر شیراز شب گذشته (سه‌شنبه) دچار مسمویت شدند.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تعدادی از دانشجویان دانشکده فنی شهید باهنر شیراز که دچار مسمومیت غذایی شده بودند، امروز چهارشنبه مقابل سلف سرویس این دانشکده تجمع کردند و خواهان رسیدگی مسئولین دانشکده به مطالبات خود شدند.

ماجرای تجمع دانشجویان مقابل سلف دانشکده
نزدیک به 100 نفر از دانشجویان خوابگاهی دانشکده فنی شهید باهنر شیراز شب گذشته (سه‌شنبه) پس از صرف شام در سلف دانشکده دچار مسمویت شده و به بیمارستان منتقل شدند. همچنین اخبار رسیده از این دانشکده حاکی از این است که تعداد زیادی از دانشجویان مسموم دیشب تا صبح در نمازخانه این دانشکده بستری بوده‌اند.

آرمان عباسی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده باهنر شیراز در گفت‌وگویی با خبرگزاری دانشجو، گفت: شب گذشته پس از صرف شام در سلف سرویس دانشکده شهید باهنر شیراز نزدیک به 100 نفر از دانشجویان آن دانشکده مسموم و راهی بیمارستان شدند.

عباسی افزود: در همین راستا دانشجویان معترض به این مسئله، مقابل سلف تجمع کردند و در حالی که شعار می‌دادند «رئیس بی لیاقت نمی خواهیم»، خواستار رسیدگی مسئولان دانشگاه نسبت به این موضوع شدند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: در این تجمع رئیس این دانشکده در جمع دانشجویان حضور یافت و قول مساعد برای پیگیری این موضوع داد.

عباسی ادامه داد: از انجایی که تعداد دانشجویان مسموم شده زیاد بود، ما برای کمک به دانشجویان وارد شدیم که متاسفانه مسئول حراست دانشگاه به دانشجویان بسیجی تهمت اغتشاش زد؛ این در حالی است که مسئولان دانشگاه به جای آن که پیگیر رسیدگی به این موضوع باشند، دنبال مقصر بودند که وضعیتی را که خود باعث آن شده بودند، دیده نشود.

در ادامه ویدئویی کوتاه از وقایع شب گذشته این دانشکده آمده است:


دانلود

دانشجویان این دانشکده امروز چهارشنبه مقابل سلف سرویس تجمع کرده و خواهان رسیدگی مسئولین دانشکده به مطالبات خود شدند.


دانلود


کد خبرنگار : 20