تاریخ : 1396,دوشنبه 20 شهريور15:48
کد خبر : 245115 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نظر صادق آهنگران درباره‌ی جنایات میانمار

عضو هیأت امنای هیأت رزمندگان اسلام گفت: نمی‌توان در دفاع از حقوق مسلمانان به سازمان‌های بین‌المللی امید داشت و کشورهای مسلمان در کمک و دفاع از مسلمانان میانمار باید با یکدیگر متحد شوند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمدصادق آهنگران در گفت‌وگو با فارس، با محکومیت کشتار مسلمانان در میانمار گفت: کشورهای اسلامی باید در کمک به مسلمانان میانمار با هم متحد شوند و حکام کشورهای عرب منطقه نیز باید محافظه‌کاری را کنار گذاشته و به کمک مسلمانان تحت ستم میانمار بشتابند.

وی افزود: در دفاع از حقوق مسلمانان و به ویژه موضوع کشتار مسلمانان میانمار هیچ امیدی نمی‌توان به سازمان‌های بین‌المللی داشت و باید مسلمانان خود دست به کار شوند.

عضو هیأت امنای هیأت رزمندگان اسلام اظهارداشت: کشورهای جهان و به ویژه آزادیخواهان و مسلمانان جهان در دفاع از حقوق مسلمانان مظلوم و تحت ستم میانمار باید با هم متحد شوند و اجازه ندهند تا بیش از این اینگونه ستم‌ها بر آنان روا داشته شود.

آهنگران در پایان خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که در دفاع از حقوق بشر هیچ امیدی نمی‌توان به نهادهای بین‌المللی و از جمله سازمان ملل داشت و دفاع آنان از حقوق بشر صرفاً در حد یک ادعا است و مسلمانان نباید به این ادعاها دل خوش کنند.