تاریخ : 1396,چهارشنبه 10 آبان23:13
کد خبر : 249253 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پویش عکس بین‌المللی «لایَسکُنُ دَمی» اعلام شد

جزئیات پویش عکس بین المللی #لایسکن_دمی در پیاده روی اربعین تشریح شد. یکی از اهداف پویش، شکل گیری ارتباط اثرگذار بین مردم ایران و سایر کشورها بویژه عراق است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ستاد اربعین قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی با مشارکت دانشگاه های سراسر کشور پویشی بین‌المللی را به مناسبت پیاده روی ایام اربعین حسینی برگزار می‌کند.

در پویش بین المللی #لا_یسکن_دمی هر یک از زائران حسینی قصد نموده و با عکس گرفتن به همراه شعار «لایسکن دمی» و ارسال آن به آدرس ادمین کانال@layaskon این پیام را به جهانیان می رساند که خونی که در بستر زمان جاری استهیچ گاه آرام نگیردتا آنکه انتقام از یزیدیان زمان گرفته شود.

نحوه مشارکت زائران

همه زائران حسینی در سراسر جهان با زبان‌های مختلف می توانند به شیوه زیر به این پویش بپیوندند:

- هر یک از زائران باید با دردست داشتن پوستر شعار «لایسکن دمی» عکسی را در این قالب بگیرد و به آدرس ادمین کانال تلگرام این پویش ارسال نماید.

-زائران می توانند در هر موقعیتی از پیاده روی و سفر زیارتی خود هستند این کار را انجام دهند و بالافاصله عکس خود را ارسال کنند.

- در طول مسیر پیاده روی با گرفتن عکس به این پویش بپیوندید.

توصیه های عمومیجهت فراگیر شدن پویش

چگونه در پیاده روی اربعین به پویش بین‌المللی #لا_یسکن_دمی بپیوندیم؟

- مسئولین کاروان ها می توانند به صورت متمرکز برای کاروان خود به تعداد لازم از پوسترهای موردنظر تهیه کنند. برای این کار باید با دبیرخانه پویش ارتباط گرفته شود.

- مسئولین کاروان ها و زائرین محترم می توانند روی یک کاغذ سفید هم شعار (لا یسکن دمی) را بنویسند و عکس را ارسال کنند.

  حتی می توانید این شعار را روی کاغذ نوشته و پشت کوله خود بچسبانید. 

- زائرین می‌توانند عکس‌ها و محتواهایی با محوریت استکبارستیزی و وحدت اسلامی را در تلفن‌های همراه خود ذخیره کنند و به زائرین دیگر کشورها ارسال کنند.

- خادمین موکب‌ها نیز می‌توانند با به همراه داشتن پوستر و بروشور و صحبت نمودن راجع به مفاهیم مرتبط با شعار پویش و گرفتن عکس از افراد به پویش کمک نمایند.

- افرادی که تسلط به زبان های دیگر دارند موقع استراحت در موکب ها یا در حال پیاده روی در خصوص مفهوم شعار پویش و همبستگی و استکبارستیزی صحبت نمایند.

راه های ارتباطی با پویش

جهت هر گونه کمک و همکاری به پویش در قالب‌های مختلف و در کشورهای مختلف به آیدی کانال تلگرام پویش پیام دهید.

آدرس کانال تلگرامی این پویش: @layaskon


کد خبرنگار : 38