تاریخ : 1396,دوشنبه 13 آذر01:34
کد خبر : 251665 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

شرط عجیب رئیس دانشکده فنی دانشگاه سمنان برای برگزاری یادواره شهدا؛

یادواره شهدا باید با حضور نماینده اصلاح‌طلب برگزار شود!

در پی درخواست برگزاری یادواره شهید مدافع حرم سمنان شهید حمزه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه، رئیس دانشکده فنی و مهندسی با شرط اینکه سخنران این مراسم باید نماینده اصلاح‌طلب در مجلس باشد، موافقت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، کرمانی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه سمنان گفت: در پی درخواست برگزاری یادواره شهید مدافع حرم سمنان شهید حمزه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه رئیس دانشکده فنی و مهندسی با شرط اینکه سخنران این مراسم باید همتی، نماینده اصلاح طلب سمنان در مجلس شورای اسلامی باشد موافقت کرده که این شرط با مخالفت اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه مواجه شده است.

وی با بیان اینکه هه اقدامات لازم برای برگزاری یادواره شهید محمد حسین حمزه صورت گرفته بود که با این شرط ریاست دانشگاه مواجه شدیم، گفت: هدف از برگزاری این یادواره یاد و خاطره شهدا برای دانشجویان بود که متاسفانه عده ای به دنبال این بودند که این مراسم را جناحی و سیاسی کنند.

این فعال دانشجویی گفت: در همین راستا، قرار شد یادواره شهید محمد حسین حمزه امشب ساعت 18:30 در کنار مسجد دانشگاه در مراسمی باشکوه برگزار شود.