تاریخ : 1396,سه شنبه 14 آذر23:36
کد خبر : 251927 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ویسی از سمت خود استعفا داد

سرمربی استقلال خوزستان بعد از قبول شکست مقابل صنعت نفت‌ آبادان از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، استقلال خوزستان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.

در این بازی استقلال خوزستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

بعد از این بازی عبدالله ویسی از سمت خود استعفا کرد. سرمربی استقلال خوزستان این خبر را در نشست خبری اعلام کرد. او گفت اگر مشکلات حل نشود باز نخواهد گشت.