تاریخ : 1396,چهارشنبه 22 آذر03:50
کد خبر : 252627 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

اظهارات اسکندری درباره «تاجزاده» و «یاسر هاشمی»:

فتنه‌گران ۸۸ به دنبال سهم الارث در دانشگاه آزاد هستند

مدیرکل رسانه‌های دانشگاه آزاد درباره «تاجزاده» و «یاسر هاشمی» گفت: دستگیر شدگان فتنه ۸۸ امروز دستشان از دانشگاه آزاد کوتاه شده است و به دنبال سهم الارث در آن می‌گردند.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، صالح اسکندری مدیرکل رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: عملیات روانی اخیر مصطفی تاجزاده و یاسر هاشمی علیه دانشگاه آزاد و دکتر ولایتی، ناشی از استیصال است.

وی گفت: تاجزاده سال ۷۸ به عنوان یکی از مسببین فتنه کوی دانشگاه قصد داشت واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد اسلامی را به آشوب بکشاند و همان موقع به گفته مسئولین وقت دانشگاه دور این دانشگاه خاکریز کشیدند. اما موفق نشدند و بعدا سراغ دانشگاه تهران رفتند و آن غائله را به پا کردند.

اسکندری ادامه داد: طبیعی است که امروز دست تاجزاده و رمضان‌زاده (از دستگیر شدگان فتنه ۸۸) که برای آن‌ها در یکی از واحدهای تهران درس گذاشته بودند کوتاه شده است، چنین قیل و قالی را به راه بیندازند.

مدیرکل رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مسئله یاسر هاشمی ناظر به سیاست‌ها و رویکردهای دانشگاه آزاد نیست بیشتر یک موضوع شخصی است.

اسکندری در پایان گفت: یاسر هاشمی قبلا از طریق نزدیکانش پیغام داده بود که دانشگاه آزاد دانشگاه بزرگی است و می‌توان یک مسئولیت هم برای یاسر هاشمی دست و پا کرد. البته این درخواست با مخالفت روبرو شد. این در حالیست که می‌گوییم دانشگاه آزاد یادگار مرحوم آیت الله هاشمی است، اما چرا برخی به دنبال سهم الارث در آن می‌گردند؟!