تاریخ : 1397,سه شنبه 12 تير17:44
کد خبر : 271417 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ماجرای حصارکشی باغ‌های کن

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس مهم‌ترین مشکل مردم کن را ارائه ندادن مجوز حصارکشی عنوان کرد و گفت: شرایط باید به گونه‌ای باشد که باغ‌داران بتوانند در باغ خود حضور داشته باشند و انگیزه ماندن در این مکان پیدا کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازفارس، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نماینده مجلس شورای اسلامی، در جلسه بررسی مشکلات منطقه 5 که شب گذشته در مسجد النبی میدان عدل برگزار شد، گفت: بررسی مشکلات محلات تهران رو به اتمام است و ما سعی کرده‌ایم مناطق تهران را به طور کامل بررسی کنیم.

وی درباره باغ‌های کن و باغ‌های موجود در تهران که به آنان اجازه حصارکشی داده نمی‌شود، گفت: نمایندگان مجلس و مسئولان باید ضمن حفظ فضاهای سبز به این نکته توجه کنند ظلمی به صاحبان فضای سبز نشود و صاحبان املاک به خواسته‌های خود برسند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: بهتر است روش‌هایی تعبیه شود که باغ‌داران بتوانند در باغ خود حضور داشته باشند و انگیزه ماندن در این مکان پیدا کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه اظهار داشت: با حل مساله‌های مردم کن و حل مساله‌های آنان به ادامه روند منفی از قبیل نابودی فضای سبز پایان دهیم.