تاریخ : 1398,جمعه 09 فروردين14:14
کد خبر : 306850 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

رئیس دانشگاه خبر داد:

جهت دهی تحقیقات دانشگاه اصفهان در راستای نیازهای جامعه

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: برنامه اصلی این دانشگاه در سال جدید، جهت دهی پایان نامه‌ها و تحقیقات در راستای رفع نیازهای جامعه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، هوشنگ طالبی گفت: با توجه به مسائل برجام و فشارهای جامعه جهانی بر ایران، برنامه داریم در سال جاری پایان نامه‌ها و تحقیقات دانشگاه را در راستای نیازهای جامعه تدوین کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها نقش مهمی در توسعه کشور دارند، تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم به توسعه پایدار دست یابیم باید به دانشگاه توجه و تکیه کنیم.

رئیس دانشگاه اصفهان اظهار داشت: بر این اساس دانشگاه اصفهان در سال جدید آمادگی دارد که برای رفع نیازهای کشور وارد فعالیت شود بنابراین جهت دهی پایان نامه‌ها و تحقیقات در این خصوص برنامه اصلی دانشگاه در سال جدید است.

طالبی اظهار داشت: در این راستا اعضای هیئت علمی این دانشگاه علاوه بر تولید مقاله که یک امر کافی است اما لازم نیست، در راستای برنامه ریزی برای توسعه پایدار کشور فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: برنامه داریم پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان را با فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیئت علمی پیوند بزنیم تا در راستای نیازهای جامعه باشد.

رئیس دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: به این ترتیب دیگر اساتید تنها به تولید مقاله نمی‌پردازند بلکه مسئله محور حرکت خواهند کرد.