تاریخ : 1398,دوشنبه 12 فروردين00:53
کد خبر : 307022 - سرویس خبری : دریافت برنامه

با اپلیکیشن Toggl؛

زمان را مدیریت کنید +دانلود

Tggl اپلیکیشن ساده‌ای است که در پایش زمان صرف‌شده برای‌ کارها کمک می‌کند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که روزانه کارهای مختلفی در نظر گرفته‌ باشید؛ اما در پایان روز، به همه‌ی آن‌ها نرسیده باشید و با خود فکر کنید زمانتان چگونه گذشته است. در این قسمت از زوم‌اپ، اپلیکیشن Toggl را معرفی می‌کنیم که در مدیریت زمان و پیگیری زمان‌های صرف‌شده‌تان به شما کمک می‌کند.

بزرگ‌ترین نکته‌ی منفی این برنامه دردسترس‌نبودن از داخل ایران است؛ اما ویژگی برجسته‌ی آن وجود نسخه‌ی مرورگر است که امکان استفاده در کامپیوتر را نیز فراهم می‌کند.

Toggl اپلیکیشن ساده‌ای است. پس از ورود به حساب کاربری خود، به صفحه‌ی اصلی برنامه منتقل می‌شوید. برنامه سه صفحه دارد. در صفحه‌ی اول، می‌توانید کارهایتان را وارد و ورودی‌های قبلی را مشاهده کنید. ازآنجاکه ممکن است واردکردن برخی کارها یا زمان صرف‌شده برای آن‌ها را فراموش کنید، قابلیت کاربردی این بخش آن است که می‌توانید کار خود را صرفا آغاز کنید. در‌این‌صورت، برنامه محاسبه‌ی زمان را شروع می‌کند و هر زمان کار به اتمام رسید، با متوقف‌کردن آن، خود‌به‌خود زمان آغاز و پایان آن ثبت می‌شود. این موضوع واردکردن اطلاعات در این برنامه را بسیار ساده‌تر می‌کند. علاوه‌براین، می‌توانید با کشیدن کار‌ها به چپ، آن‌ها را پاک کنید یا با کشیدن هرکدام به راست، کار مدنظر را ادامه دهید.

افزون‌براین، می‌توانید برای کارهای خود برچسب انتخاب و آن‌ها را در پروژه‌های مختلف دسته‌بندی کنید. این موضوع زمانی‌ مفید واقع می‌شود که بخواهید گزارش‌های مربوط‌به هر پروژه یا برچسب خاص را مشاهده کنید. البته در‌حال‌حاضر، اعمال فیلتر روی گزارش‌ها فقط ازطریق وب‌سایت دردسترس است.

در صفحه‌ی گزارش‌ها، می‌توانید بازه‌ی زمانی مدنظرتان را از بالای صفحه انتخاب کنید. در این صفحه، مجموع زمان صرف‌شده در این بازه، نمودار میله‌ای زمان صرف‌شده، نمودار دایره‌ای و مجموع زمان اختصاص‌داده‌شده به هر پروژه را مشاهده می‌کنید.

در صفحه‌ی سوم، می‌توانید با مرتبط‌کردن تقویم خود، رویدادهای تقویم را مشاهده و با انتخاب هریک، آن را به‌عنوان ورودی در برنامه اضافه کنید.

دیگر امکانات سرویس Toggl، امکان ساخت فضای‌های کاری (Workspace) مختلف و افزودن افراد دیگر و امکانات پولی هستند که این‌ها صرفا ازطریق وب‌سایت دردسترس هستند. درمجموع، اپ Toggl برای کارهای ساده کاربردی است؛ اما با امکانات موجود در نسخه‌ی وب، می‌توان گفت جای کار بیشتر دارد. گفتنی است کاربران iOS و اندروید نیز به‌ترتیب امتیازهای ۴.۸ و ۴.۴ را به این برنامه داده‌اند.

دانلود از گوگل پلی استور

دانلود از اپ استور


کد خبرنگار : 15