تاریخ : 1398,سه شنبه 27 فروردين01:49
کد خبر : 308672 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

مشکل کمبود نان در دانشگاه زابل صحت ندارد

رئیس دانشگاه زابل با بیان اینکه مشکل کمبود نان در این دانشگاه صحت ندارد، گفت: برخی به دنبال شایعه پراکنی هستند و برای مقابله با سیل احتمالی آمادگی داریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ موسی بهلولی، رییس دانشگاه زابل در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در رابطه با برخی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر اینکه دانشجویان این دانشگاه یک هفته است که نان ندارند، گفت: این موضوع صحت ندارد و برخی به دنبال شایعه پراکنی هستند.

بهلولی گفت: روز گذشته موقع صبحانه نان برای تعدادی از دانشجویان کم آمد که به دلیل بارش‌های روز گذشته و بود و نهار و شام هم مثل روزهای قبل در دانشگاه برقرار بوده است.

رییس دانشگاه زابل با بیان اینکه برخی به دنبال سوءاستفاده از مشکلات کشور به دنبال بارندگی‌ها و سیل‌های اخیر هستند، گفت: مسئولین تمام تلاش خود را می‌کنند تا کمبودها را برطرف کنند اما برخی به دنبال این هستند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی در رابطه با آمادگی دانشگاه زابل برای مواجه با سیل احتمالی در این دانشگاه گفت: تدابیر لازم برای مقابله با سیل اندیشیده شده است و دانشگاه زابل را خطری تهدید نمی‌کنند، تجهیزات این دانشگاه در اختیار شهرداری شهر قرار داده شده است به دلیل اینکه شهر در موقعیتی قرار دارد که ممکن است دچار آب گرفتگی شود؛ چرا که مسیری برای سیلاب وجود ندارد و تنها با تانکر می‌توان آب را از شهر خارج کرد.