تاریخ : 1398,یکشنبه 11 اسفند19:59
کد خبر : 347414 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

سامسونگ نمایشگر منحنی جدیدی را معرفی کرد

سامسونگ به‌تازگی سری جدید نمایشگرهای T55 را معرفی کرده است. این نمایشگرها از انحنایی متناسب با چشم انسان برخوردار هستند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سامسونگ هفته گذشته نمایشگر منحنی جدید سری T55 را با انحنای 1000R معرفی کرده است. این نمایشگر در مقایسه با نمایشگرهای مسطح معمولی از انحنای 1000R بهره برده است؛ این انحنا متناسب با چشم انسان بوده درنتیجه شاهد فشار کمتر چشمان خواهیم بود. در این نمایشگر منحنی، تمام صفحه به‌راحتی قابل رویت است و همین موضوع باعث می‌شود تا چشم به میزان کمتری دچار خستگی شود. این نمایشگر سامسونگ از گواهی TÜV Rheinland برخوردار بوده و با انحنای 1000R راحتی چشم را تضمین می‌کند.

نکات برجسته مانیتورهای منحنی سامسونگ T55
این نمایشگر از طراحی مینیمالیستی و بسیار زیبا برخوردار بوده و بدون حاشیه است. قاب پشتی نمایشگر جدید سامسونگ در پشت از ساختاری شبیه به پارچه بهره می‌برد و این نمایشگر دارای یک پایه‌ی فلزی باریک با کیفیت عالی است. نمایشگر منحنی جدید سری T55 سامسونگ از قابلیت AMD FreeSync بهره برده و بازی‌ها را به‌صورت یکپارچه به نمایش خواهد گذاشت. از سوی دیگر می‌توان به نرخ نوسازی ۷۵ هرتز و سرعت پاسخ‌دهی ۴ میلی‌ثانیه در این مدل اشاره کرد. همچنین می‌توان به زاویه دید ۱۷۸ درجه، رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰، حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت و پنل VA در این نمایشگر اشاره کرد.
از جمله فناوری‌های به‌کار رفته در این نمایشگر می‌توان به Flicker Free برای کاهش سوسو زدن و کاهش لرزش تصویر اشاره کرد. سری جدید T55 برای محافظت از چشم، میزان نور آبی نمایشگر را به حداقل رسانده است تا از خستگی چشم نیز جلوگیری شود.
از رابط‌های به‌کار رفته در این نمایشگر می‌توان به سه‌گانه‌ی HDMI ،Display Port و D-Sub اشاره کرد که با کلیه‌ی دستگاه‌ها سازگاری خواهند داشت. یک نکته‌ی جالب در این نمایشگر جدید سامسونگ، بلندگوهای داخلی ۵ واتی هستند که عملکرد خوبی را ارائه خواهند کرد درنتیجه برای نمایش فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی نیازی به اتصال بلندگوهای مجزا نخواهد بود. نمایشگرهای خمیده سری T55 سامسونگ در سه اندازه‌ی مختلف ۳۲ اینچی، ۲۷ اینچی و ۲۴ اینچی راهی بازار می‌شوند.


منبع : mspoweruser
کد خبرنگار : 28