تاریخ : 1398,چهارشنبه 14 اسفند20:12
کد خبر : 347793 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

بروزرسانی جدید کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد

کنسول نینتندو سوییچ سه سال پیش، در سال ۲۰۱۷ میلادی، عرضه شد. کنسولی که عده کمی به موفقیت آن دل بسته بودند و خیلی‌ها با توجه به پیشینه نینتندو در عرضه کنسول Wii U، تصور می‌کردند که کنسول نینتندو سوییچ نیز به سرنوشتی مشابه با آن دچار خواهد شد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کنسول نینتندو سوییچ امروز میزبان بروزرسانی نسخه 9.2.0 بود. بروزرسانی که به نظر می‌رسد ویژگی جذاب و جدیدی را به این کنسول محبوب اضافه نمی‌کند. این در حالی است که طرفداران به مناسبت تولد سه سالگی انتشار کنسول نینتندو سوییچ منتظر عرضه بروزرسانی با هدف اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی به این کنسول بودند.

این خبر در وب‌سایت رسمی نینتندو منتشر شد. در توضیحات این بروزسانی گفته شده است:

«به‌سازی عمومی عملکرد سیستم به منظور افزایش تجربه کاربر.»

این بروزرسانی طبق روال همیشه به صورت خودکار روی کنسول نینتندو سوییچ دردسترس قرار خواهد گرفت. اما اگر جزو آن دسته افرادی هستید که پیغام بروزرسانی روی کنسولتان نمایان نشده است؛ می‌توانید با مراجعه به Settings و سپس به System، روی System Update کلیک کنید.
کنسول نینتندو سوییچ سه سال پیش، در سال ۲۰۱۷ میلادی، عرضه شد. کنسولی که عده کمی به موفقیت آن دل بسته بودند و خیلی‌ها با توجه به پیشینه نینتندو در عرضه کنسول Wii U، تصور می‌کردند که کنسول نینتندو سوییچ نیز به سرنوشتی مشابه با آن دچار خواهد شد. اما چیزی که رخ داد کاملا برعکس تمام تصورات بود. شاید جالب باشد بدانید که طی چند ماه گذشته، آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ حتی از کنسول پلی‌استیشن 4 و یا کنسول ایکس‌باکس وان نیز سبقت گرفته است. همین عامل باعث شد بسیاری تصور کنند که نینتندو در نسل نهم نیز به دنبال عرضه کنسول جدید خواهد بود. تصوری که نینتندو چند وقتی است روی آن سر پوش گذاشته و آن را تکذیب می‌کند. حال باید منتظر ماند و دید که سرنوشت نینتندو سوییچ چه خواهد شد.


کد خبرنگار : 28