تاریخ : 1398,چهارشنبه 21 اسفند13:23
کد خبر : 348539 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تداوم همکاری موسسه دانشمند و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور

نشست مشترک میان موسسه تحقیق و توسعه دانشمند و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور دکتر قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی، دکتر خطیبی مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند و دکتر معین سرپرست شرکت توسعه

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نشست مشترک میان موسسه تحقیق و توسعه دانشمند و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور دکتر قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی، دکتر خطیبی مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند و دکتر معین سرپرست شرکت توسعه دانش بنیان سینا برگزار شد.

در بخشی از این نشست دکتر خطیبی با تبیین 52 صنعت مرتبط با شرکت‌های مادر تخصصی بنیاد به معرفی محصولات مورد نیاز صنایع وابسته به بنیاد پرداختند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز ضمن استقبال از این جلسات به معرفی شرکت‌های دانش بنیان مربوطه پرداختند.

دکتر قادری فر در ادامه جلسه افزود: بنیاد مستضعفان در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان پیشتاز است که نشان از اعتماد این نهاد به جوانان ایرانی است. طی بررسی انجام شده در بنیاد، زنجیره تولید و سرمایه گذاری بر طرح های دانش بنیان کامل بوده بطوریکه می‌تواند از محصول یا خدمات تولید شده در صنایع زیر مجموعه به عنوان یک مصرف کننده بهره ببرد.

رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی در ادامه اضافه کرد: در نظر داریم که این جلسات به صورت منظم ادامه پیدا کند تا بتوانیم شرکت‌های دانش بنیان را در راستای همکاری هر چه بیشتر به بنیاد مستضعفان معرفی کنیم و با همکاری متقابل تکمیل کننده چرخه علمی و صنعتی در کشور باشیم.

در خاتمه نیز دکتر خطیبی متقابلا اظهار امیدواری کرد که این همکاری و جلسات مشترک تداوم داشته باشد.


کد خبرنگار : 90