تاریخ : 1398,پنجشنبه 29 اسفند14:42
کد خبر : 349460 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

دسترسی آزاد به کتاب‌های نایاب یک دانشگاه مطرح برای روزهای کرونایی؛

دانلود رایگان ۷۰۰ عنوان کتاب دانشگاه کمبریج +لینک

بیش از 700 کتاب درسی ، منتشر شده و در حال حاضر در دسترس است، ما برای داشتن بهترین تجربه، یک رایانه لپ تاپ / دسک تاپ را با Google Chrome توصیه می کنیم. محتوای کتاب درسی فقط خوانده می شود و قابل بارگیری نیست. دسترسی رایگان تا پایان ماه مه 2020 در دسترس است.

به گزارش خبرنگار سرویس صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انتشارات دانشگاه کمبریج تمام ۷۰۰ عنوان کتاب خود را که با فرمت HTML به صورت آنلاین منتشر شده بودند، جهت دسترسی آسان خوانندگان و علاقه مندان به طور رایگان در دسترس عموم قرار داد. در اطلاعیه این دانشگاه آمده است: انتشارات دانشگاه کمبریج در حال ایجاد کتاب های آموزش عالی با فرمت HTML است که در هنگام شیوع کرونا ویروس به صورت آنلاین دسترسی پیدا نمی کند. بیش از 700 کتاب درسی ، منتشر شده و در حال حاضر در دسترس است،  ما برای داشتن بهترین تجربه، یک رایانه لپ تاپ / دسک تاپ را با Google Chrome توصیه می کنیم. محتوای کتاب درسی فقط خوانده می شود و قابل بارگیری نیست. دسترسی رایگان تا پایان ماه مه 2020 در دسترس است.

کتابها شامل موضوعات و رشته های مختلف می شوند و تا آخر ماه می ۲۰۲۰ در دسترس خواهند بود. این پایگاه از اینجــا در دسترس است.


کد خبرنگار : 16