تاریخ : 1399,یکشنبه 07 ارديبهشت12:24
کد خبر : 353561 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

تیام به استقلال برمی‌گردد؟

تیام امروز در استوری خود عکسی با پیراهن استقلال منتشر کرد تا شایعات بازگشتش را بیش از پیش شدت ببخشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ از همان اولین روزهای جدایی تیام از استقلال بحث بازگشت وی به این تیم مطرح بود و همواره در زمان نقل وانتقالات تیام یکی از گزینه های خرید استقلال به شمار می رفت.از طرفی پس از درخشش شیخ دیاباته در استقلال این مهاجم آفریقایی به احتمال بسیار زیاد از استقلال جدا می شود چرا که دلایل بسیار زیادی برای ترک استقلال توسط دیاباته وجود دارد.

دیاباته چند هفته قبل در مصاحبه ای با مجله معتبر فرانس فوتبال اقرار کرد که به جز استقلال مایل است برای یکی از تیم های عربستانی نیز به میدان برود و همچنین اذعان کرد در صورت دریافت پیشنهاد از یک تیم فرانسوی حاضر است مجددا به فرانسه بازگردد و فوتبال خود را در آنجا ادامه دهد. گاف بزرگ مدیران استقلال در موضوع پرداخت نکردن مطالبات شیخ و همچنین سر کار گذاشتن او با یک رسید جعلی دلیل دیگری برای جدایی دیاباته از استقلال است.

با این تفاسیر استقلال مجددا به دنبال جذب ویژگی های دیاباته و تیام خواهد رفت و در این میان تیام در روزها و هفته های اخیر پالس های مثبتی برای بازگشت به استقلال فرستاده است.تیام امروز در استوری خود عکسی با پیراهن استقلال منتشر کرد تا شایعات بازگشتش را بیش از پیش شدت ببخشد.