تاریخ : 1399,سه شنبه 09 ارديبهشت12:37
کد خبر : 353840 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

احتمال عدم برگزاری ترم تابستانی در دانشگاه مازندران

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران از احتمال عدم برگزاری ترم تابستانی به دلیل شرایط پیش آمده خبر داد و گفت: ممکن است مقداری از برنامه‌های ترم جاری را در تابستان برگزار کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ فاطمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرگزاری دانشجو از احتمال عدم برگزاری ترم تابستانی در این دانشگاه صحبت به میان آورد و گفت: به دلیل شرایط موجود احتمال عدم برگزاری ترم تابستانی در دانشگاه وجود دارد، اما تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است.

فاطمی افزود: ممکن است که مقداری از برنامه‌های ترم فعلی در تابستان برگزار شود بنابراین مهلتی برای اجرای ترم تابستانی نخواهیم داشت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیی دانشگاه مازندران در خصوص شرایط نقل و انتقال دانشجویان گفت: طبق روند معمول دانشجویان تا آخر اردیبهشت ماه فرصت دارند تا از طریق سامانه سجاد نسبت به نقل و انتقالات اقدام و درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

وی درباره چگونگی اجرای جلسات دفاع دانشجویان ارشد و دکتری و گفت: دانشجویان ارشد می‌توانند به صورت مجازی از پایان نامه‌های خود دفاع کنند و همچنین دانشجویان دکتری نیز می‌توانند پیش دفاع خود را به صورت مجازی و دفاع را با حضور داور به صورت مجازی برگزار کنند.