تاریخ : 1399,جمعه 12 ارديبهشت19:45
کد خبر : 354252 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

پیام کیم جونگ اون به کارگران کره شمالی

در میانه شایعات گسترده درباره مرگ رهبر کره شمالی، او امروز با ارسال پیامی از کارگران این کشور تقدیر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از شبکه جی سی تی ای، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در بحبوحه شایعات گسترده درباره سلامت او، با انتشار پیامی از کارگران صنایع مختلف در این کشور قدردانی کرد.

در این پیام که به مناسبت روز جهانی کارگر منتشر شد، رهبر کره شمالی از کمک های کارگران در توسعه کشور تقدیر کرد و از آنها به عنوان انقلابیون اصیل با وفاداری بی حد و مرز به اهداف و تفکرات حزب دارند، یاد کرد که با اعتماد به نفس و میهن پرستی، معجزه و نوآوری را برای کشور به بار آوردند.

در این نامه تاکید شده است تحت رهبری کیم جونگ اون، عزت، جایگاه و نقش کارگران به طرز چشمگیری ارتقا یافته است. با توجه به اینکه امسال هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس حزب حاکم کره شمالی است، کیم جونگ اون از کارگران خواست تا قلب و روح خود را برای دستیابی به موفقیت های پربار در سال جاری وقف کنند.

به رغم شایعات خبری گسترده درباره مرگ کیم جونگ اون، رسانه‌های دولتی کره شمالی روز دوشنبه هم نامه‌ای از سوی کیم جونگ اون خطاب به «سیریل رامافوسا» رئیس جمهور آفریقای جنوبی، را منتشر کردند. کیم طی این نامه خطاب به رئیس‌جمهور آفریقای جنوبی سالروز آزادی آفریقای جنوبی را به او و ملت این کشور تبریک گفته است.