تاریخ : 1399,یکشنبه 14 ارديبهشت14:39
کد خبر : 354465 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

ارائه تخفیفات آزمایشگاهی به دانشجویان و اعضای هیئت علمی

شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری به اعضای هیئت علمی و دانشجویان دوره های دکتری، ارشد و کارشناسی تخفیفاتی در راستای استفاده از آزمایشگاههای عضو اعطا می کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از معاونت علمی و فناوری، رضا اسدی‌فرد با بیان اینکه تمرکز اصلی ما در سال ۹۸ و امسال، توسعه بازار خدمات آزمایشگاهی به عنوان یکی از نیازهای نظام سلامت است، گفت: تلاش می‌کنیم بازار خدمات آزمایشگاهی را توسعه دهیم. بازاری که فواید آن برای جامعه، نظام سلامت و آزمایشگاه‌های کشور است.

به گفته مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری، حدود ۷ هزار عضو با شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری‌ همکاری می‌کنند.

اسدی‌فرد با اشاره به این موضوع که در چند سال اخیر روند عضویت در شبکه آزمایشگاهی رو به رشد بوده بر اجرای متنوع برنامه‌های تخفیفاتی این مجموعه در سال جاری تاکید می کند.

وی ادامه داد: ارائه تخفیفات ۴۰ میلیون ریالی به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، ۲۰ میلیون ریال به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، ۱۰ میلیون ریال به اعضای جدید شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و ۴۰ میلیون ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله این خدمات تخفیفی در بهار ۹۹ شبکه آزمایشگاهی است.