تاریخ : 1399,دوشنبه 15 ارديبهشت20:26
کد خبر : 354680 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

محور هراز در دو شب آینده مسدود است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعت ۲۱ امشب به دلیل تعمیرات راه‌سازی در حوزه مازندران تا ساعت صبح روز بعد مسدود خواهد بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران  در خصوص حوزه ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم حرم، اظهار کرد: هرگونه تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از محور مواصلاتی کشور هستند.

وی ادامه داد: محور هراز از امشب دوشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به مدت ۲ شب از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد به دلیل تعمیرات راه‌سازی در حوزه مازندران مسدود خواهد شد و هموطنان می‌توانند از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه برای رسیدن به شمال کشور استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین اما روان در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

سرهنگ محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، تأکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان در جریان است و مشکل خاصی برای عبور و مرور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

وی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، مدیریت زمان سفر و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.