تاریخ : 1399,شنبه 27 ارديبهشت20:03
کد خبر : 356180 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

ثبت‌نام بیش از ۳۵ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۳۵ هزار و ۶۲۵ نفر نسبت به ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی اقدام کرده‌اند، مهلت ثبت‌نام امشب ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ به پایان می‌رسد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، فاطمه زرین آمیزی دانشجو گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی به صورت اینترنتی از روز ۱۷ اردیبهشت ۹۹ آغاز شد و پس از تمدید فرصت ثبت نام ترتیبی اتخاذ شده که متقاضیان بتوانند تا پایان امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشورتصریح کرد: تاکنون ۳۵ هزار و ۶۲۵ نفر نسبت به ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی اقدام کرده‌اند.

زرین آمیزی تاکید کرد: با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ لازم است داوطلبان نسبت به مشاهده دفترچه و اصلاحات جدید در زمان ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت کرده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش در کدرشته‌های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹، تعداد ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر در ۵ هزار و ۲۷۴ کدرشته محل است. آزمون رشته‌های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی جمعه ۱۴ شهریور ۹۹ برگزار می‌شود.