تاریخ : 1399,شنبه 24 خرداد20:28
کد خبر : 359400 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

فرصت مجدد ثبت نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای

داوطلبان متقاضی شرکت در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و موسسات آموزشی عالی غیردولتی که موفق به ثبت نام و انتخاب رشته در این دوره‌ها نشده اند می توانند در فرصت مجدد نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از سازمان ‌سنجش آموزش کشور، سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درخصوص اعلام زمان مجدد برای ثبت نام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

پیرو اطلاعیه‌های مورخ  ۱۱ خرداد ۹۹ و ۱۸ خرداد ۹۹ بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ که در بازه زمانی تعیین شده (از تاریخ ۱۱ خرداد ۹۹ لغایت ۲۱ خرداد ۹۹) نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند می‌‌رساند، امکان مجددی برای ثبت‌نام‌ در آزمون‌ مذکور از روز چهارشنبه مورخ ۱۸ تیر ۹۹  تا روز یکشنبه مورخ ۲۲ خرداد ۹۹ در نظر گرفته شده است. بر این اساس، داوطلبان می‌توانند منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما در این خصوص اقدام نمایند.