تاریخ : 1399,یکشنبه 25 خرداد22:49
کد خبر : 359575 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

افزایش ۳۸ درصدی رضایت مشتریان از یکی از خودروسازان

برمبنای گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گروه صنعتی ایران خودرو توانست بیشترین افزایش رضایت‌مندی مشتریان از نحوه رسیدگی به شکایات را در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ از آن خود کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ایکوپرس، گروه صنعتی ایران خودرو، ردیف نخست جدول رده بندی بیشترین افزایش رضایت مشتریان در خصوص نحوه رسیدگی به پرونده‌ها را کسب کرد.

این خودروساز توانست با افزایش بیش از ۳۸ درصدی رضایت از نحوه رسیدگی به شکایات در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ را کسب کرده و در ردیف نخست جدول رده بندی جای بگیرد.

نتایج کسب شده بیانگر جهت گیری‌های کلان ایران خودرو در ارتباط با امور مشتریان و برنامه‌ریزی‌های جامع با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان با همکاری در حوزه‌های فروش‌، کیفیت، حقوقی، خدمات پس از فروش، امداد خودرو و ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو است.

حوزه ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۹۹، حل و فصل درخواست‌ها و شکایات مشتریان به صورت مستقیم و با اجرای برنامه‌های توسعه ارتباطی را در دستور کار قرار داده تا در نخستین فرصت به درخواست مشتریان پاسخ رضایت بخش دهد. این امر با جدیت در کمیته عالی رضایت مشتریان و ستاد عالی صیانت از مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور مدیران ارشد این شرکت دنبال می‌شود.