تاریخ : 1399,سه شنبه 27 خرداد16:36
کد خبر : 359830 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

علیرضا عبادی: مجلس از بی‌عدالتی باید فاصله بگیرد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه قوه قضائیه در موضوع مبارزه با بی عدالتی خوش درخشید، گفت: مجلس حتی باید از اقداماتی که بوی بی عدالتی می‌دهد فاصله گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عزیزترین سرمایه انسان عمر است که باید در بهترین راه و مسیر صرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در دوران طاغوت تصور بر به پایان رسیدن اسلام در ایران بود، ادامه‌داد: اما انقلاب اسلامی سرنوشت نسل‌های بعدی و وضعیت را در ایمان و فرهنگ اقتصاد و نظم اجتماعی تغییر داد.

عبادی با تأکید بر اینکه باید تلاش خود را داشته باشیم که در مقام عبودیت کم نگذاریم، افزود: سپری کردن عمر در کارها و اقدامات خداپسندانه چون کشاورزی و خدماتی جای شکر و سپاس دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از کشاورزی سازندگی کشور در چهارچوب انقلاب اسلامی است، ادامه‌داد: امیدواریم با شروع فعالیت مجلس جدید نیز اقدامات بسیار خوب و مثبتی برای سازندگی کشور و انقلاب اسلامی رخ دهد.

نماینده با تأکید بر اینکه مجلس باید از اقداماتی که بوی بی عدالتی می‌دهد، فاصله گیرد، افزود: قوه قضائیه نیز در این حوزه بسیار خوب درخشیده و مایه‌های امید در جامعه باز شده است.

عبادی با تصریح بر اینکه زیر بنای فرهنگ ما و مکتب اهل بیت (ع) عدالت است، گفت: امروزه دنیا و خیابان‌های برلین و واشینگتن فریاد عدالت‌خواهی و اسلامی خواهی سر می‌دهد که باید این فرصت را قدر دانست.

وی یادآور شد: امیدواریم عدالت اسلامی به جامعه ما و همه کشورهای دنیا برگردد و از وعده‌های دروغین سیاسی نجات پیدا کنیم.