تاریخ : 1399,شنبه 31 خرداد12:47
کد خبر : 360207 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تفویض اختیارات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به استان‌ها

دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از تفویض اختیارات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به استان‌ها خبر داد و گفت: این تصمیم در جلسه امروز که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، اعلام و به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،دکتر حمیدرضا جمشیدی با اشاره به وضعیت قرمز در ۱۰ استان از جمله استان‌های خوزستان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان رضوی، لرستان، کرمانشاه، گلستان، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان، گفت: با این تصمیم، از این پس تصمیمات لازم برای پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا متناسب با شرایط هر استان، در همان استان اتخاذ و اجرا خواهد شد.

دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: کماکان مردم مهمترین رکن مقابله با بیماری کرونا هستند و رعایت بهداشت فردی، فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی می‌تواند از گسترش بیماری جلوگیری کند.

دکتر جمشیدی تصریح کرد: اگر شرایط در استان‌های قرمز ادامه یابد، چاره‌ای جز بازگشت محدودیت‌ها مانند محدودیت در رفت و آمد و سفر‌ها در این استان‌ها نیست و همانند محدودیت‌هایی که در فروردین ماه اعمال و سبب کاهش شیوع کرونا شد در این استان‌ها اعمال خواهد شد.