تاریخ : 1399,جمعه 06 تير14:40
کد خبر : 361110 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

خبر محاصره سرویس مبارزه با تروریسم عراق نادرست است

یک منبع امنیتی عراق اخبار منتشر شده در خصوص اقدام نیروهای حشد شعبی در محاصره مقر سرویس مبارزه با تروریسم در بغداد را تکذیب کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل ازمهر، یک منبع امنیتی عراق در گفتگو با راشاتودی اعلام کرد که اخبار منتشر شده در خصوص اینکه نیروهای حشد شعبی اقدام به محاصره مقر سرویس مبارزه با تروریسم در بغداد کرده اند نادرست است.

وی در ادامه افزود: هیچ نیرویی در نزدیکی مقر سرویس مبارزه با تروریسم در بغداد حضور ندارد و اخباری که در این خصوص منتشر شده نادرست است.

پیش از این اخباری در شبکه های مجازی منتشر شده بود که بر اساس آن نیروهای حشد شعبی بعد از بازداشت ۱۳ تن از اعضای گردان های حزب الله عراق اقدام به محاصره مقر سرویس مبارزه با تروریسم بغداد کرده بودند.

لازم به ذکر است که نیروهای امنیتی عراق بامداد جمعه در عملیاتی مشترک با نظامیان آمریکایی با یورش به مقر گردان های حزب الله چند تن از رهبران این نیروها را بازداشت کرد.

نیروهای ویژه از واحد سرویس مقابله با تروریسم این یورش را از ساعات ابتدایی بامداد جمعه به وقت محلی و با حمله به پایگاهی در منطقه الدوره در جنوب بغداد آغاز کردند.