تاریخ : 1399,یکشنبه 15 تير14:21
کد خبر : 362359 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

بازیکنان استقلال به چه دلیل کرونا گرفتند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به طور حتم، بازیکنان استقلال پس از دیدار با فولاد خوزستان دچار ویروس کرونا شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، سعید رمضانی با اشاره به مبتلا شدن تعدادی از بازیکنان استقلال به ویروس کرونا، اظهار داشت: در تست اول 8 نفر مثبت شدند و بعد از آن بار دیگر تست را به آزمایشگاه تحویل دادیم و در نهایت تا ساعت 18:30، تعداد 12-13 نفر مبتلا به کرونا داشتیم.

وی در خصوص لغو پرواز روز گذشته تیم فوتبال استقلال به جم گفت: در زمانی که 8 نفر از اعضای تیم تست‌شان مثبت شده بود، به همراه دکتر نوروزی به سازمان لیگ رفتیم و درباره این موضوع صحبت کردیم، اما جواب قانع کننده‌ای از مسئولان سازمان لیگ نگرفتیم. دوستان‌مان در سازمان لیگ عقیده داشتند که باید 25 درصد از اعضای تیم به کرونا مبتلا شوند تا تصمیم به لغو دیدار با پارس جم گرفته شود. به هر نحوی به مسئولان سازمان لیگ گفتیم که بازیکنان ما علائم این بیماری را دارند، اما آنها عقیده داشتند که باید به جم سفر کنیم تا اینکه قرار بر این شد که با 2 ساعت تأخیر تیم استقلال به جم عزیمت کند.

در فرودگاه به ما اعلام کردند که 5،6 نفر دیگر از اعضای تیم تست‌شان مثبت شده است و شرایط بگونه‌ای بود که دیگر نه می‌توانستیم بچه‌ها را به جم ببریم نه اینکه بقیه بچه‌ها را در خطر قرار دهیم و اکنون نیز نمی‌دانیم سایر نفرات تیم دچار مشکل شده‌اند یا خیر. فردا و یا پس فردا تست دیگری از بازیکنان‌مان گرفته می‌شود تا متوجه شویم شرایط سلامتی بازیکنان‌مان به چه نحوی است.