تاریخ : 1399,سه شنبه 17 تير14:22
کد خبر : 362675 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

وزیر بهداشت پاکستان کرونا گرفت

وزیر بهداشت پاکستان در پیامی توئیتری از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، «ظفر میرزا» وزیر بهداشت پاکستان در حساب کاربری خود در توئیتر، از ابتلای به بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

وی می‌گوید علایمش چندان وخیم نیست و به توصیه پزشک در قرنطینه به سر می‌برد.

پیش از این نیز، «شاه محمود قریشی» وزیر خارجه پاکستان به کرونا مبتلا شده بود.

پاکستان ۲۳۴ هزار و ۵۰۹ مبتلا به کووید ۱۹ و چهار هزار و ۸۳۹ قربانی دارد.