تاریخ : 1399,چهارشنبه 18 تير20:55
کد خبر : 362929 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

آخرین وضعیت تعمیرات خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه شریف

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه شریف توضیحاتی را در خصوص امکانات خوابگاه‌های متاهلی این دانشگاه ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، سلطانی پویا، رئیس اداره امور خوابگاههای دانشگاه شریف در پاسخ به گزارش کمبود امکانات خوابگاه متاهلی با اشاره به وضعیت خوابگاه متاهلی این دانشگاه گفت: دانشجویانی که در خوابگاه‌های متاهلی اسکان داده می‌شوند، هیچ امکاناتی از سوی دانشگاه به آن‌ها داده نمی‌شود و باید وسایل شخصی را خودشان به خوابگاه بیاورند.

وی افزود: این امکاناتی که بر روی سایت دانشگاه بارگذاری شده، مانند اجاق گاز، جارو برقی و سایر موارد مربوط به فضا‌های مشترک مانند نمازخانه، اتاق نگهبانی و ... است که دانشجویان استفاده می‌کنند.

سلطانی اضافه کرد: هر زوج دانشجو، یک واحد آپارتمان با امکانات بهداشتی و کابینت به دانشجو تحویل داده می‌شود و زمان تخلیه وسایل شخصی را تخلیه می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: خوابگاه متاهلی دانشگاه شریف شامل ۱۴۴ واحد آپارتمان است که ۲۴ واحد آن نیاز به تعمیرات دارد، اما مابقی واحد‌ها دانشجویان در آن سکونت دارند. برخی از واحد‌ها نیز به تازگی تخلیه شده که زوج‌های دیگری جایگزین خواهند شد.

مسئول اداره خوابگاه‌های دانشگاه شریف همچنین در خصوص امکانات رفاهی این خوابگاه گفت: نماز خانه، سالن مطالعه و.. از امکانات خوابگاه است و در مجاورت این خوابگاه زمین ورزشی اسکیت و فوتبال توسط پیمانکار خصوصی با قیمت بسیار پایینی در اختیار دانشجویان قرار داده می شود.