تاریخ : 1399,دوشنبه 23 تير04:07
کد خبر : 363409 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

آزمون دکتری و کارشناسی ارشد به تعویق افتاد +جزئیات و تاریخ جدید

با توجه به تصمیمات اتخاذشده، تاریخ و زمان برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته تغییر یافته است. این سومین بار است که تاریخ آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد۹۹ به دلیل شیوع بیماری کرونا و خطر ابتلای داوطلبان تغییر می کند.

به گزارش سرویس صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذشده، تاریخ و زمان برگزاری آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته تغییر یافته است.

تاریخ و زمان برگزاری جدید آزمون‌های فوق الذکر پس از ابلاغ وزرات بهداشت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

هنوز خبری مبنی بر لغو کنکور سراسری منتشر نشده و طبق زمانبندی اعلام‌شده کنکور سراسری پنج‌شنبه ۳۰ و جمعه ۳۱ مرداد برگزار می شود. این سومین بار است که تاریخ آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد۹۹ به دلیل شیوع بیماری کرونا و خطر ابتلای داوطلبان تغییر می کند.

جدید//

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد: براساس اعلام ۲۳ تیرماه ۹۹ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زمان برگزاری آزمون دکتری نیمه متمرکز، روز پنجشنبه ۹ مرداد سال ۹۹ و آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ مردادماه ۹۹ تعیین شد.

بر این اساس، سایر آزمون های کشوری شامل آزمون سراسری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی و حرفه ای طبق برنامه زمانی قبلی اعلام شده برگزار خواهد شد.